Jan 18, 2011

TOLONG. BOLEH?

sungguh aku tidak mengharap cinta manusia.

aku tak kesah kalau bercakap dengan aku bukan sesuatu benda yang penting.

aku tak kesah kalau memandang aku boleh menjatuhkan reputasi kau.

tak perlu bercakap, tak perlu memandang, tak perlu susah payah nak jauhkan diri.

aku dah faham walaupon kau x sebut.

satu je aku mintak.

ketepikan sekejap ego.

bersahabat lah kerana Nya.

bukan demi harta. mahupun kesenangan.

boleh?

7 comments:

mohammad said...

salam ziarah

Lampu suluh. said...

wkumsalam. jemput2 :)

maya mayonis said...

salam
cintakan persaudaraan antara Islam tu indah.

bdoa kpd Allah spaya kita dpt bersahabat dgn org yg dpt mbimbing kita ke arah kebaikan.

umur kita dah 21

masa utk kita berubah kpd lebih baik
jum berubah :)

Lampu suluh. said...

maya : wkumsalam.
kamu sangat betol.

insyaAllah.
mari2 :)

eh x sedaq da 21. he

maya mayonis said...

kita dah tua dah. masa form4 form5 kanak2 lagi.teringat masa zmn tak matang lagi.haha.

ape2 pn pengalaman tu yg byk mengajo kite ye dak

mari2. umur dah tua, takut umur kita tak panjang. ",

Lampu suluh. said...

hahahh. sat ja no.

xpa la. tima kaseh ye.

sementara masih ada peluang ye dak.

comey gmbaq. hehe

maya mayonis said...

pluang sntiasa ada slagi kita tak mati lg. ",

terima kasih ya