Mar 3, 2011

HAPPY BESDAY TO ME! (GAYA USOP) UH TAK SIOR TEMAN.

sambil mengayuh basikal dan memegang kek yg bertulis hepi besday to me, aku pon lantas menyanyi sekuat hati. HAPPY BIRTHDAY TO ME, HAPPY BIRTHDAY TO MEEE!

PAKCIK SUDA DOPLOHSATU! YAHOOO!

bila tak tau nk mengundi. esok ada? ada dak kt mna2? mcm mna perasaan mngundi no. punya daif.

pa nk buat tatau. dok xkena, menerap xkena, telentang xkena. rsa nk p pnjat gunung santubong pas2 kawen ngn puteri santubong.

nk hadiah apa xtau. keta, muto, beskat, ketapi, kapai selam, timba, besen, periuk, belanga, garam, gula, kambing, ayam, ikan puyu, stokin, selipar, tedi bear, shawl, anak tudung, telekung. paaanngggg! paseipaaa dia ni  =.="

sebenarnya, umor kita bukan semakin meningkat. tetapi semakin berkurang setahun. renung2 kan dan ucap lah selamat hari lahir kepada saya! :)


d kesempatan ini juga saya ingin mengajak semua muslimin dan muslimat agar sama2 kita menyedekahkan Al-Fatihah kepada arwah Tok Ayah saya yg baru sahaja pergi menyahut panggilan Ilahi pada jam 3 pagi tanggal 1 mac yakni pada hari selasa. Moga roh beliau d tempatkan dlm kalangan org2 yg beriman. Beliau seorang Imam besar Masjid Kg. Padang Lalang, Simpang Empat, Pulau Pinang. saya bangga dgn dia walaupun kami jarang berkomunikasi semenjak saya dtg ke Sarawak ini dan satu hal yg menyedihkan, saya x dapat hadir utk melihat beliau utk kali terakhir. Tok Ayah, Dia lebih sayangkan Tok Ayah. Kami, anak2 dan cucu2, insyaAllah akan manfaatkan segala ilmu yg Tok Ayah pernah curahkan. Tunggulah kami d sana..

4 comments:

mummy_ayu said...

happy buzzday to u & may all ur wishes come true..
l fatihah tuk arwak tok ayah awak...semoga rohnya dicucuri rahmat...amin

Ajelip™ said...

amin~ terima kasih :)

NUNU EERA said...

hepi bezday.. may Allah bless u alwaz.. takziah jgk..

mayonis said...

salam.
semakin meningkat umur,semakin kita menghampiri mati sebenarnya. semakin kita kena berubah,semakin kita berusaha untuk mencari erti sebenar hidup ni, dan tujuan kita hidup.

slamat hari ulangtahun dan
takziah di atas pemergian arwah. dah tiba masanya ALlah ambil semula pinjaman yang Dia berikan kepada kita.
wslm