Feb 25, 2011

KANTIN SEKOLAH MENJUAL MAKANAN RECYCLE?

" tahi berkecai nampak bertaburan, hati berkecai siapa yang tahu. "

itulah ungkapan pertama yg aku dengar ketika sahabat ku itu melintas d hadapanku. sebagai rakan dan manusia paling prihatin dalam kolej aku pon terus bertanya, " mengapa wahai sahabat? "

" manakan sama permata dan kaca. hati ku pedih d hiris kaca setelah lama d usap permata. "

aku terpelanak d atas pelantar, terkejut dan terkesit sedikit demi sedikit. (sesetengah perkataan mungkin xada dlm kamus dewan. xpayah la dok cari plak!) " ceritakan lah wahai sahabatku, mungkin ada yg aku boleh bantu. "

" sedangkan brek mempunyai rasa cengkam. inikan pula kuku ibu jari kaki. "

aku hanya mampu mendengar. kata2 nya cukup membuatku menelan nospen 10 bijik. pada awalnya aku mmg dh syak bahawasanya sahabat aku ni kena maen dgn pompuan penjual lampu pendaflour tersebut.

" kambing yg hitam, kalau d cabut bulunya hari2, mesti akan jadi kambing putih juga. "

lalu aku mengambil inisiatif paling bijak yg aku mampu pikir pada saat kejadian. " beginilah sahabatku, ikan xkan boleh hidop kalau dia sorang dlm lautan tu. ramai lagi, kata jiwa mat ganja. x marijuana langsung nanges2 kena tggal. awek 10 sen cm2 pn nak! hahahaha! muahhhahahhahahahaha! "

gedegangggg!! hinggap batang penyapu betol2 dlm lubang dubur gua.  rasa mcm nk layan je tapi dah haram kan, jadi gua menjerit kesakitan.

" terlajak traffic light boleh berhenti d tengah keramaian kota, terlajak kata jgn harap nk ada dara untuk kali ke-2! "

maka pecahlah dara aku pada mlm cuaca dingin d sinari cahaya bulan purnama. itulah sahabat2 aku kalau marah. pasal awek sanggup pecahkan dara kawan yg laen. apa pon byk kn bersabar, byk2 kn lah bersolat. kawal kemarahan anda selagi masih punya dara.

uhhuhuh sakiiitttt....

2 comments:

AesyaZealous said...

haha kalau tak haram, layan la ek..kekekekee

Lampu suluh. said...

idok juge XD