May 21, 2011

PEMILIK SENYUMAN ITU.

penat. sudah jauh aku berjalan, mendaki gunung duka tanpa khabar gembira. kebasahan dalam hujan air mata, ketandusan d tengah padang sahara. tenggelam d hanyut lautan tinta. tanpa ku sedar, aku lemas dalam bernafas. mencari udara d luar dunia untuk hidupkan semula hati yang mati. semangat aku berlalu pergi, tinggalkan diri merana sendiri.

masih terbayang sekuntum senyuman. yang pernah bersama mengiringi cubaan. hadirnya ia bagai bayangan. hilang tatkala malam tanpa cahaya bulan. cukup sudah menyeksa aku, pulangkan kembali senyuman itu. tidak banyak yang aku pinta, hanya sekuntum senyuman bersahaja, yang pernah membuat aku gundah gulana, merasa resah tidak kira masa.

sampaikan hasratku ini kepada nya. senyum lah kembali, agar aku boleh redakan jiwa yang sentiasa bergelora. nafsu yang tiada tara. sedekah kan aku senyuman itu, supaya kita dapat bersatu kembali.

malas nk hapdet. muahhahah muaaaa muahah muahahahaha! adeh2 saket prot. jom g jamban :)

No comments: