May 19, 2011

SEMANGAT YANG TERTINGGAL.

Maaf. Sebulan menghilang tanpa berita. aku kembali ke laman ini. menekan papan kekunci yg telah lama d biar sunyi. rindunya hati ingin bersama. namun ku sedar ikatan kita. cuma segaris mimpi dalam lautan fantasi, jauh dari daratan realiti.

apa2 pon terima kaseh la ye kepada suma yg mengundi saye. ehehh. tetibe2. tangan semakin kaku, kuku semakin bercagu, dada semakin berbulu, lidah pun hampir terkelu. buat pertama kalinya setelah sebulan dan sudah 6 hari kt rumah, aku selak blog ni. macam biasa, polower xberubah, kucing xmati2 lg, lagu tetap berkumandang. cuma satu je bnda yg tidak lg sama. semangat aku sudah tiada. mungkin hilang mencari cinta. mendamba kasih pada yg tiada. mencari makna hidup bersama. walhal ku sedar, bayangan semata.

uffff lamanya x mencoret kisah duka kt sini. sungguh, aku tidak mengharap hidup yg sempurna. cukuplah sekadar menjadi yg terbaik utk diri sendiri dan bakal isteri. ahahahh. aku lebih suka hidup dalam kesusahan andai kesenangan hanya membuat aku lupa kepada Nya. kenapa mencari permata berharga andai diri sekeping kertas yg tiada nilainya.

sebenar nya aku frust.. teramatlah frust! ahh demmm sunggoh! x suka perasaan ni. tapi hakikat itu memang pahit. biar lah, barang yg lepas jgn d kenang. apa yg buat aku terjaga tgh malam buta ni, sbb aku sakit perot. ternyata aku tidak dpt menahan diri dari terus d belenggu perasaan resah yg penuh gundah. keep in touch guys! gua kangen bangett sama lu org! t ada masa kita chatting2 ye. skang mcm xbpa nk kena. chow lok!


* esok besday dia. hadiah? T_________T

5 comments:

zacky ~786~ said...

:) cari hadiah2 copat bro.. hehee..

follw sini.. slmt brkenalan..

cik ziqa said...

huuhu...pat2 cari hadiah . hepi bufday to dia ya . :)

Lampu suluh. said...

thanx zacky!

makseh ye ziqa ;)

Cik Lulu said...

oh..kata2 sedikit puitis..epy bufday to her.. hehe..

Lampu suluh. said...

ya ya tima kaseh tima kaseh. hehe ;)