May 22, 2011

TUDIA AWEK. MAI PAKAT PILIH!

saya tahu, ramai dalam kalangan anda yang fanatik K-POP. sebagai contoh, dengan kehadiran mat dan minah 24:7 dan Gula2 membuat anda semakin teruja. betol? *muntah. bukan saya ingin mengotak ngatikkan industri hiburan tanahair namun kenapa harus pulon terok sangat? kenapa tidak menubuhkan sebuah kumpulan yang bertemakan etnik kreatif d mana lirik dan lagu menjurus ke arah keMalaysia-an dan kesopan santunan dalam memupuk semangat toleransi antara kita sebagai rakyat berbilang kaum. ini yang saya nak marah ni! sekali lagi saya tekan kan, bukan semua yang kita nak akan kita dapat. jadikan mimpi sebuah realiti andai hati terpatri rasa ingin berdikari, bukan setakat hanya pandai memasak dan telan kuah serta memetik daun kari

tujuan utama saya menaip sambil berdiri d hadapan PC bukanlah untuk menceritakan tentang peha ahli Gula2 mahupon biceps 24:7, tapi hat ni. haa, maih kita pakat ushar awek2 aku yang dh lama aku tinggai tang korea nuh. hahaha. awak jangan marah, ni kisah dulu2. barang yang lepas jangan d kenang. sesungguh nya aku minat drama korea, lagu korea, band korea. tapi band laki haram satu pon aku xamek kesah. salah ka laki minat korea? aku tanya hampa ni, salah kaaaa??? lagipon aku x tengok laki. xpa kan? kan3?? 

tapi aku malaih nak tulih banyak2. aku nak bagitau la yang aku gila kat SNSD ngan F(x). lama dah aku perati depa, sejak dari bangku sekolah lagi =.=''''''' mai2 tengok gambaq lepa.


aku sukaaaaaaaaaaaaa arghhh *pengsan


gulp. slurrrp slurrp! haha. bergurau2. mana da gatai haishh. dah depa dok tayang, bukan aku nak tengok. mau koma mama aku tengok menantu lagu ni =.=''


haaa hat ni pun buleh. tapi awai2 tengok depa ni dulu macam kompius plak dengan Gula2. kan? kah kah kah!! tengok betis la der. betis besaq perdu nyioq dok p tayang kat orang. tapi si krystal ni adik kepada jessica. p tengok balek hat SNSD ataih 2. mai usha depa dua plak. jom2 tunggu dok g!


si kakak Jessica. meow2


si adik Krystal. meow2 lagi. hehe. penin pala mama aku nak pilih. hahahaha!



tu xlain dok sembang pasai aku la tu. hehe malu aih!


aku dah habaq, xpayah dok cari aku. aku dah ada marka, tapi depa xmau dengaq. ikut suka hampa la. tapi Yoona, awak cinta pertama saya. saya xkan lupakan awak. muah crit crit!


awat yang manis sangat. tapi len kali pakai la seluaq. xpa2 walau camna pon, kasih saya xkan berubah :)
moga suatu hari nanti awak akan berubah Yoona. hahaha ayat nak menikah awai. gatai!



10 comments:

tim said...

amboii gatai noh..............
tapi antara snsd dgn fx
saya lebih suka fx

han eba said...

mau koma mak hang ye?
HAHAHA, padahal hang suka en yang macma ni. HAHAHA

Lampu suluh. said...

hahaha saya suka SNSD lg!

eh xsuka la :P

amy azuha said...

saya pun suka snsd..! bkn lesbo tapi minat sbb diorang cumey2

http://amyazuha.blogspot.com/2010/09/gads-gadis-yang-cantek.html

amy azuha said...

hehe

m!3yr4h_LolLy said...

mak aih, cun melecun na. suka cheq habaq hang.

ayanuts said...

xperlu beridentiti korea...lg bgs kalau memartabatkan identiti malaysia..nice blog :)

Sofya said...

comel tapi dedah sgt..
betui tu.. confirm mak hg pengsan takpun penampar hinggap kat pipi hg tu..ha3 berangan...

fierapirot said...

wahhh seksinye...terpikat ku...*tak pasal-pasal aku boleh minat kat pompuan kalo cm ni.*...ish3x...=)

rina said...

seksi2 tul.udah2 ler tu