Jan 26, 2012

DILEMA SEORANG PENYAMPAI RADIO.

" ok pesanan seterusnya datang daripada latip seman dari kg tertumpah. ditujukan khas buat bekas kekasihnya zenab lajok dengan pesanan abang masih sayangkan zenab. kembali la ke pangkuan abang sementara abang masih belum menopos.. "

pernah dengar tak pesanan yg menggelikan segala bulu? bukan takat geli. tiap kali aku terdengar aku akan sentiasa berbulu. macam pantai* .

" kita dengar pula pesanan yg datang daripada kiah brado. kepada hubby yg duduk seblah dalam kereta ni, semoga cinta kita berkekalan hingga ke akhir hayat.... "

PERLU KEEEEE??

" sms seterusnya datang daripada rejab gurkha. terima kasih buat isteri yg sudah tidur, kerana mengadakan surprise party sempena besday saya yg ke 87. i luv u soo much baby muahx10.. "

SAPA YG NAK DGR??

xpernah ke kesian dekat penyampai radio? xpernah ke pk bpe byk kali dorg termuntah tiap kali baca pesanan yg tak perlu d jadikan pesanan pon! seelok2 nye bg la pesanan ilmiah, bermanfaat untuk masyarakat.

zaman dulu ye. zaman skang, xperlu la kot aku rasa kan. ke perlu?? terpulang la. tapi aku kesian kt penyampai radio. dorang bekerja siang malam nk cari nafkah untuk anak bini. tapi apa yg dorg dpt kalo tiap2 hari termuntah hijau kahak pekat melekat. hal peribadi wat ape la nk d kongsikan beramai2. tak peribadi la namanya ye dop. pape pon, kita perlukan radio. jgn kerana pesanan se ayat, rosak radio teros berkarat.

4 comments:

starzieti said...

betul2. geli dengar. aha. :D

Ajelip™ said...

haha ;)

wanie said...

bahahaha slot Cetusan Hati abam Jamal sinar fm best lahhh! boleh gelak sensorang tau :P

syuesyada said...

hahaha..yg bg ucapan msa bni tdo tu melampau btul. -.-