Feb 6, 2012

NAK BUAT CENAA.

Ibarat buat kedit advance pukol 11.50 p.m tapi xsedar pukol 12 kedit expired. Sedih tau tak perasaan ni. Macam mana aku nak berhadapan dengan orang ramai kalau keadaan begini terus terusan berlaku.

Sama la jugak keadaan bila tekan suis on pada laptop yg xde bateri. Plug dah pasang tapi xtau yg plug tu rosak. Dengan tak semena kalut hantar laptop g format, siap tambah rem ngn graphic card lagi walaupon takde kena mengena. Dah bpa banyak duit habis? Sedih tau tak!

Dah ah. Tacing la ceni.


*period pain, bese la. berlaku kt aku sebulan 18 kali. subur tak?? HAHAHA!

5 comments:

✿cik tempe✿ said...

haha..period pain 18kali sbulan? haha
sabar je la..ujian tuh :)

Ajelip™ said...

huhukk sakit hahaha

xila riston said...

kahkahkah tahap period mengalahkan makjemah!

Ajelip™ said...

kihkih bese lew

Tyra Kamarudin said...

hahaha . mana tahannn .