Aug 3, 2010

AWARD DARI MERAZATI =)


Mataceh bebanyak kat Cik Mera yg merah. hoho


Seblom amek ni, dia soh jawab soalan2 berikut. hoho. Xmencabar pon =P . Meh den jawab!

1. Dimanakah anda selalu BW?

Aku akan BW d tempat yg boleh ber BW. hoho. Selalu aku akan balas balek kunjungan sedara sedari yg BW kt belog aku nih. Pehtu aku tgk belog yg aku follow, sesape yg update tros gua terjah kasi pecah! ahahh.

2. Kenapa anda suka sangat BW?

Eh bro, suka hati gua la! haha. Sebenornye aku suka tgk belog org, ada ke x kucing mcm belog aku nih. hohoho. Em, suka baca ayat yang lahir dari hati. Bukan ayat yg d buat2 utk memerangkap orang lain supaya dapat menjadikan dirinya d hormati dlm pelbagai aspek. hahaha. Xpaham pe aku ckp.

3. Apa yg anda akan dapat kalau BW?

Dapat kepuasan d mana aku dapat melepaskan kentut d merata2 tempat. hoho

4. Perasaan org yang di "BW" oleh anda?

Mereka sangat gembira dgn kehadiran aku.. Kan?


5. Tag 5 rakan anda disini.

Emm sape ntah. Hamek je lah. Aku bukan berkira.. Malas nk pilih. Kang ada yg ckp aku ni pilih kasih lak. ahahha. Jgn malu2 amek je sesape yg tenampak benda ni ek..

Penat. Baru balek dari menguruskan Minggu Mesra Fakulti. Sangat bersemangat budak2 baru. Bagus tol. hoho. 

2 comments:

mera zati M.z said...

hehehehe, cik mera yang merah ye?? amboi..haha pape pun makacehh sudi terima award :D

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

sama2! bagi la lg len kali =P