Aug 14, 2010

WIKIMAPIA..


Halo2! Puasa tak korang hari ni?? hoho. Tadi aku jenguk2 umah jap. Bukan balek umah, aku tengok dari jaoh je.. Haa. Nampak mama aku tengah siram pokok bunga. HAHA. Ok, tipu sket. Aku membuang masa tadi dengan main MAP.. Korang nk maen x? Jom ramai2 kita maen, sementara tunggu waktu berbuka kan. Lagi lama tunggu, lagi lama la nak masuk waktu.. hoho. Meh aku tunjuk!


kalo rasa xcukup spek, kelik kt gambor utk jadi rabun!

Haa, benda ni la yg aku cari. Rumah aku! Asek ingat umah je sejak posa nih. Haish. Tapi dia punya jalan ngn tempat je yg sama. Infrastruktur dan kemudahan2 lain belum d update. Aku pon xtau taon bila punya map ni. Tapi xkesah la. Leh gak aku tengok umah dari jaoh.. hohoh. Korang ada tahu map yg baru lg? Ada map yg bes lagi x? Aku suka tengok benda2 gini. Kalo ada kongsi la ek. Bes oo maen benda ni. ahah. Tapi oleh sebab line cam cipot, xbape nk bes la jadi nya.. Pe pon, ni la caranya utk menjejak anak2 anda yg hilang dalam bazaar. Carik je, nmpak la kpale diorang nti. hoho. Ok, jom maen beramai2!

Ni ha tempat untuk bermain sebelom berbuka, Kelik sambil senyum!

Lapaaaaa nasik kerabu, ayam percik, air tebu, samosa, popia, ngn  keli bakar! aduhh...

5 comments:

amira said...

homesick ke?? mira nak balik rumah minggu depan tapi mak mira plak tak bagi... waa.. tunggu je la cuti raya..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. xla homesick. cuma rindukan suasana kampung. hoho :D

cikmay said...

pose2 gini memang bahagia boley jejak kaki kt umh..tambah2 lg bila mak msk masakan kegemaran anak2 dia...walawehhh...p/s: tengah hepi sbb weekend ni dpt jejak kaki kt umh.hikhik.tuan belog, bersabar yep.

Irwan Nemoto said...

jujurnya, takda sebijik rumah pon den lihat dalam itu map.. hahahaha

selamat berpuasa tom.. kimsalam dgn jerry ye :)

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

eh kena zoom lg la.. bru nmpk rumah.. hoho. ok slamat berpuasa juga! :)