Aug 1, 2010

DUIT.. OUH, DUIT..

Berikut adalah kisah benar :




Ketika saya mula mengenali dunia, awak telah muncul mengajar saya..


Saya ingat lagi, waktu mula2 saya kenal awak.. Awak xsombong..


Awak sentiasa ada ngn saya bila saya perlukan awak..


Sehinggalah satu hari, saya kenalkan awak kt kawan2 saya..


Sejak hari tu, awak mula jauhkan diri.. Awak pergi, bersama mereka yg hanya pentingkan awak..


Penat saya kejar awak, tapi awak langsung xnak toleh arah saya..


Puas saya fikir, apa salah saya kt awak..


Kalau betol saya salah, awak bagitau. Jangan pegi mcm tu je..


Awak langsung xfikir ape saya rasa.. Awak xpe, ramai yg nak, ramai yg suka..


Saya kena hina, kena caci sbb awak tinggalkan saya..


Salah saya ke bila awak dah xpedulikan saya?


Bagi awak, mayb orang lain xleh hidop tanpa awak..


Tak ke awak fikir, benda sama akan jadi kt saya?


Kenapa saya yg awak tinggal, bukan org lain?


Saya xlayak ke utk jaga awak?


Apa pon alasan awak, jangan la risau.. Saya xkan salahkan awak..


Bila dah xde orang amek berat, pedulikan pasal awak..


Ingatlah, saya tetap ada utk awak..


Balik la kt saya bila2 yg awak mahu..


Saya tunggu awak.. Tapi tolong jgn pergi dari saya dh.. Saya xsanggup hilang awak lagi..


Dunia.. Menyeksakan..


There is no such things as a Free Lunch 

5 comments:

Mizz Yana said...

ahahahaa....ingtkan awek lari pasai tadak duwet.. rupenya duwet lari ke??

ahahaa.. duwet mmg penting..

sy na duwettttttttt jugak !!! :( ahaha..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. jom cari duwet! :D

Mizz Yana said...

jom... jom jual ape yg kite ade..kakakaa...

nak $rm50.. simpan... kakakaaa

IzzIbnIbr said...

haha...meaningful...

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

oi din. lama menghilang daa!