Aug 2, 2010

TOLONGLAH FAHAM..


Dah banyak kali aku pesan.. Aku tak mintak banyak..

Satu je aku mintak.. Jauhkan diri dari aku.. Susah ke nak faham?

Dulu aku boleh bersabar lagi, sebab aku belum ada Dia.. Tapi sekarang..

Jangan la asyik ungkit benda lepas.. Dah dekat dua tahun dah kisah kita. Cewaah. hoho

Aku serius ni.. Tolongla faham.. Aku tak mintak kau pergi negara mana2..

Kau tinggal la dlm Malaysia ni, aku bukan kesah.. Tapi jangan la ganggu Dia pulak..

Dia tak salah, yang salah aku.. Aku faham kalau kau tak boleh maafkan pun..

Tolong lah faham.. Ramai lagi orang kt luar tu.. Sampai bila kau nk cari aku..

Aku dah sampai sini pun, kau masih dok cari.. Penampor nak?? haha.

Ok2 last aku cakap.. Jangan salahkan aku jika aku tidak bersuara lepas ni..

Kita ada hidup masing-masing.. Aku tak boleh bagi apa2 lagi kt kau..

Duit, Harta, Cinta, Hati, memang semua aku tak boleh nk bagi..

Carilah mereka yg hargai kau sebagaimana kau sepatutnya d hargai..

Aku tak reti nk hargai kau.. Aku lemah sangat. Hati aku tak kuat mcm org lain..

Kita boleh jadi kawan, tapi bukan mcm dulu lagi.. Sekian.

Semalam Dia cakap :
Romeo take me somewhere we can b alone..
Opkos la xcakap cm2, tapi maksud nya sama.. hoho. Ok nak g kelas.

Dadada~


15 comments:

Mizz Yana said...

tom suke buat statement cam kuceng r :(( yana xphm :D erm.. ex awek kac0 tom ke?? adoihai.. tinju2 t0m kang.. ahahaa..

kidding... Y(^_^)Y

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. bukak kmus kalo xpaham! :D

Mizz Yana said...

ceh.. kakaka... romeo.. tolong r bwk kite g tmpt yg kite leh bersendiri.. muaahahaha... explaination yg tidak buleh bela.. akakakaa

syafawani said...

aduyai..susah jugak kan kalu cenggitu..jawab la balik.."im leaving..never to come back again.." haha

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

emm.. cmne nk ckp kt org yg xphm. hoho

amira said...

LOLzz.something la I rasa tentang nih.. menyampah~~ ehehehe

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. tahu pon :D

Cik Lily said...

mana ade aku nk couple balik ngn kau bul..ouh kau....siap post lg kn kt belog..hohohoho

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

bukan kau lah! hoho. kau lame lg =P

IzzIbnIbr said...

wow... berGAYA...ada MUTU...tampak UNGGUL

ini bukti kaum adam lebih tabah...

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

Bukan tabah din. HOT aww! kahkah

Cik Lily said...

bul..kau ni..cube bile couple tu seyes sikit..jgn nk men2 kn pmpn je...mne ny pmpn tu xbuat cmtu..kau bg harapan palsu kt dy...hish...ni yg aku marah ni kt kau..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. SHH! aku da seyes skang ni.. 2 dulu2 je.. hoho

Cik Lily said...

haha.kau lepas ni kalau kau buat pgai lg bul,aku upah org belasah kau.hahaha.

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. takot la.. :D