May 29, 2010

:|: BIAR MUKA X ENSEM, ASALKAN JGN HODOH :|: - PART 4 (FINALE 1)

Sedar xsedar, dh smpai ke penghujung nya. Aku sebenarnya sayang nk abeskan cerita ni. Ceyy, mcm J.K. ROWLING la plak. Setiap pertemuan pasti ada perpisahan. Setiap perpisahan pasti ada kesedihan. Setiap kesedihan pasti ada hikmah nya. Setiap hikmah pasti ada kelebihan nya. Setiap kelebihan pasti ada kekurangan nya. Setiap kekurangan pula pasti ada keistimewaan nya. Sepanjang aku menulis cerita ni, aku jd terlalu penat. Penat utk mencipta, menjiwai, melayari, merentasi, melepasi, memahami, menghayati, memasuki, dan mengkonklusi kan segala aspek dlm segenap plot-plot cerita ni. Padahal xde plot pon. Sampai kekadang aku tertidur ketika menulis. Bunyi mcm penulis sejati.(agak melebih2 ye)  Tapi bkn ape, aku ingin memahami diri aku sndiri dgn menyelami perasaan sndiri ketika menulis entry ni. Kepada yg xsuka nk baca, ada aku kesah?? muahahaha. Aku hnya serangga d taman belantara. Aku terlalu suka utk mencipta sebuah kehidupan dlm masyarakat kontemporari zaman skang. aisehh.. Jadi, kepada yg berminat nk baca ape yg aku mengarot ni, silakan lah.(baca la dr part 1 k) hehe. Den xkesah jang oi! Asalkan jgn disamakan cerita aku dgn mana2 cerita sbb ni sebenarnya adalah kehidupan rekaan aku aje. Begitulah perasaan penulis-penulis novel agaknya kan. Terpulang la kalo korg rase aku ni jiwang karat ke ape, tp aku adalah aku. Yg xbpe nk btol dari dulu. wahahargh.. Haish. Sudah2 !


Berbalik kpd bagaimana ending cerita aku ni. Untuk menjadikan keadaan lebih rumit, sebenarnya, Zali dan Zee Eve adalah sahabat karib dari kecik. Haa, tuu dia.. Bagaimana kisah ini akan berakhir? Apakah rancangan Zack dan Zana? Nantikan endingnya yg ntah mcm mana nti. Semoga ia seperti yg anda semua harapkan.. =)) Sebab ape aku xtulis bg abes je? Sebab esok ada kenduri daa.. Kena tolong. Aku kena tido awal. Kawan aku dh gatai nk menikah. hahaha. Alhamdulillah, dh bertemu jodohnya. Kita bila lagi? Tunggu je la ye anak2.. Jadi, teroskan setia bersama CERITERA-SEHELAI-KERTAS pada hari2 mendatang. Jom tido ! Zass~

3 comments:

cikCEPET said...

adehh...
ta abes ag ke cte neh...

:))

Bukan Kerna Nama said...

penulis bz. hoho. mahap la yer

Whoda said...

laa...bru excited nk bce finale die..huwa3