May 24, 2010

SEMALAMAN KU X LENA


ouh first n da last tym aku rasa aku akn meng-create blog. org wt, aku pon nk wt. xpe, aku pon nk gk rsa jd blogger.. emm, dh lma sbnanye pk nk wt. tp aku xrti. huhu. so smlm stlh puas memerah santan, aku pon membuat decision bahawa aku naked.. eh silap. nekad utk mmbuat blog. utk awal2 ni, aku mls nk costumize lbey2. (sbnanye xreti). syukurlah pe yg ad kn.. sila tunjuk ajar ye!! thanx suma. haa, hmpir tlupa. aku suka menulis sbnanye. dr kcik lg.. tp aku skang jd pndiam sket. xtaula.. mama aku pon tgur. dh besar2, aku pon cm xbpe minat nk join org ckp byk2 ni.. byk wt dosa je dr kebaikn. aiseh. aku lg selesa meluahkan sesuatu dgn menulis je.. lg byk bnda leh smpaikn dgn menulis dr bercakap kn.. masalahnye, aku ni mls nk menulis wlaupun aku suka menulis. mayb aku akn kuakn novel; satu ari nti, tp xtau la bila. muahahaha. kpd sapa2 yg ad terbaca blog ni, jgn la segan2 nk kongsi ilmu ek. saya amat alu2 kan. huahua.

No comments: