May 25, 2010

::::SAHABAT::::

Terasa seperti baru semalam kita berpisah. sudah hampir 3 tahun aku xberjumpa kawan2 SMAP ku. ada la terjumpa sorg dua, tp aku rindukan zaman kenakalan dan kekantoian ketika berada di bumi SMAP dahulu kala. ceyyyhh. apa2 pon, aku sangat gumbira. sbb ramai yg dh pon berjaya, ke U ni la, U 2 la, U sinun la. ramai kawan2 aku yg pandai2 sebenarnya. tp ramai jugak yg malas2 mcm aku ni ha. memang kelahiran '90 ni, suma genius2 belaka. cuma ada yg terlebih rajin ngn terlebih malas. itulah yg membezakan antara kita. Ok anak2, sekarang, aku akan mendefinisikan perkataan SAHABAT mengikut kamus hidup aku ketika di
SMAP KAJANG:




(mereka adalah kembar)

  • B = Belum Ada



Haa. itulah nama2 yg pernah bersama2 aku dlm susah n senang. xla sntiasa ada kn, tp mereka sntiasa bersedia utk memberi bantuan jika ada yg memerlukan. Ouh, jgn kecik ati. ini adalah nama2 yg selalu ada dgn aku la ketika di SMAP. yg mana2 aku terlupa 2 harap maaf. n ini adalah kwn2 lelaki sahaja.. ramai sebenarnya aku nk tulis, tp masa xmengizinkan. cehh, mcm la bz sgt. muahahaha. pape pon, teruskan berjuang kwn2 ku. jgn mengaku kalah dgn fitnah duniawi.. Doakan yg terbaek utk masa depan masing2.. keep rockin' n bangin' guys!! Lap u all !! kahkahkhah. kira korg beruntung la dpt masuk dlm kamus idop aku. seblom ter nyanyok, di sini aku sertakan gmbor ktorg berempat. aku,maru,masao ngn lomas. Gmbor ni di amek slps kami berempat menyambung kmbali persekolahan stlh di gantung sminggu oleh CHE' MAD ROI. gmbor yg len byk, tp ada kt usaid.. so, ape leh wt. InsyaAllah, umor panjang, bertemu lg kita.



5 comments:

fakrul said...

cibai gbull.
A=adnan xde?
B,barun k0t?

Ajelip™ said...

hahaha. adnan wtpe.. 2la,puas aku pk spa la nma stat urup B..

Unknown said...

:')

Ajelip™ said...

ko jgn teharu sgt maru. haha tenang je..

Unknown said...

b untuk BELANG