Dec 24, 2010

ATOIYAI JANGAN LA MACENI.

puhh seharian xdak tenet. kebel ™ bermasalah. xtau la kena curik ke hape. yang pastinya aku memang dh macam org gila dok umah xdak tenet. sampai da bosan maen chess titans. oh aku ada cite. nak dengar x? nak kan? begini ceritanya :

saya : kenapa awak suka kt saya yg xbpe nak hensem sgt ni?

awak : saya xpandang pon rupa awak..

saya : ape yg awak pandang sebenarnya?

awak : nape awak tanya soalan bagai. awak xsuka saya suka awak??

saya : bukan. tapi saya ada musykil. harta xde, rupa tah ke mana, perangai xpenah senonoh.

awak : awak, itu semua x penting..

saya : apa yang penting?

awak : restu ibu bapa kita..

ya anak2 sekalian. harapan ibu bapa haruslah tidak d ambil mudah. hal ini d ceritakan kembali dalam versi dialog kerana tidak ingin mana2 pihak terasa cili walaupon dia tgh makan eskrem vanila. restu mereka amatlah penting terutama bagi yg ingin berumahtangga. renung2 kan dan selamat beramah mesra.

6 comments:

cik arnab said...

hihi.. kabel kena curi mmg menyakitkan hati,..restu ibubapa? ya btul.. setuju sgt2

Lampu suluh. said...

ohoh betul2. pedih hati terhiris T___T

MERAH said...

tanpa restu ibubapa xblh nak tahan lama.yang pntg kne ad redha Allah jugee.hihi.

Lampu suluh. said...

merah sgt betool! :)

aienz nawawi said...

hehe . makan cili time makan eskem vanilla . uhukk

yupz, restu itu penting lam hubungan law rasa nak hubungan di berkati =)

✿ CikCimi said...

owh.
harap jgk.
:D