Dec 27, 2010

TOLONG SAYA TOLONGLA SAYA TOLONG SAYAAA!

sapa buleh tulong saya? saya perlukan bantuan, sebab tu saya mintak tulong. kalau saya perlukan ikan, sudah lama saya p pekan. mai ramai2 pakat duk tulong saya. 

saya perlukan 3 ni ja :

- sedekah jariah

- ilmu yg bermanfaat utk orang laen.

- anak yg soleh yg sentiasa mendoakan.

hem.. dan ka dak saya tinggai 3 ni nanti. anak tu penting. sapa nk tulong deliver kan anak kt saya?? huhuukk.


p stroke s : penggunaan kata ganti nama 'saya' adalah bertujuan utk merapatkan silaturrahim antara kita sebab Malaysia menang tadi. (takdak pasai)


3 comments:

Aimi Zainudin said...

sebelum ko mintak org tolong...
ko kne tolong org dulu lah...

cube ko sedekah..bagi ilmu..bg anak kat org dulu..
insyaallah..nanti org tlg ko pulak..haha..
erk..knp aku gelak ni..aku serius sbnrnye ni..

Ajelip™ said...

CH : ahah sama2 la kita! :D

Anonymous said...

haha.
cari cewek yang halal mau bikin anak ok. haha