Dec 23, 2010

PERJALANAN TERHENTI BILA HATI MERASA SUNYI TANPA PERHIASAN DUNIAWI D SISI.

kami baru balek dari Perlis. walaupon hanya sehari, tapi abeh satu Perlis kami kelitin. sapa org Perlis?? angpa ada tgk cita Kiah Pekasam dak? kami tgk tau. haha! sudaaaah!!

dekat Perlis, kami tu maksudnya saya la. dlm bahasa sopan. hangpa tu, awak, kau, dan seumpanya. betoi dak? ingat nk p jaoh g, masuk Thai ka kan, tapi tu la. minyak keta xbpa nk cukup. huahuahh.

dh nak abeh pon cuti. ah tensen. malas nak blaja. aku nak jadi anak sultan. harta dunia xpayah nk pikiaq dh. tumpu harta akhirat je. cehwahh! lupa nk tnya, korang sehat2 tak suma? aku makin sehat dok umah. aku nak jadi anak yang soleh dan boleh d pakai. (puke) tapi harapan aku hanya impian bila jiwa aku kosong..

korang paham tak kosong? ini kosong 0. bulat, ada lubang tengah. bukan donut. aku perlukan isi untuk d isi..

3 comments:

The 7th said...

hello hanya bayangan.

nak ajak kau join contest kitorg ni, tengok lah, then terpulang ya?

chow.

www.t7th.blogspot.com ;)

Lampu suluh. said...

oh ok2. insyaAllah ;)

TunTeja said...

hahahaha....takde ole2 dr perlis? :p

0 tu unvaluable :p