Dec 15, 2010

PERNAH RASA KENA BALING DENGAN TONG GAS PETRONAS 16KG KALER KUNING TERANG TAK?

sakit, pedih, pilu, terharu, terkilan, jerih, perit, ketat, tersumbat.

tak tahu lagi mahu buat apa. maaf sudah. d pujuk sudah. d terang sudah. d kejar sudah..

mungkin akan tiba saat aku sudah letih mengejar. aku akan tinggalkan apa yang berlari d hadapan..

aku kecewa.. bukan kerna lisa. bukan kerna mia. bukan kerna juliana. bukan kerna yuna. bukan kerna heliza. bukan kerna intan ladyana. bukan kerna hana tajima. dan bukan juga kerna scha.

tapi kerna dia..

ibarat kura-kura tanpa cengkerang. kerang tanpa kulit kerang. memerang tanpa bulu. ikan tanpa sisik. kelip-kelip tanpa cahaya. kubur tanpa nisan.

aku hanya pandai bermetafora. tidak pandai bermanja mesra.
berperwatakan antagonis. tidak mempunyai senyuman yang manis.
mungkin aku patut berinversi. supaya lebih mudah untuk kau mengerti.
maafkan aku yang asyik bersimile. kerna ku mahu kau tahu, aku belum melangkah pergi..

3 comments:

Anonymous said...

apa benda jak. uhuhuhu..

niesh™ said...

aigoo. nice words. :D

Ajelip™ said...

T___________T