Dec 8, 2010

RINDU.



jaga ku tidak seindah mimpi. hanya berteman kamar yang sepi.
bagaimana nanti jika kekosongan sudah d isi..

semua laki boleh jadi suami. tapi boleh ke tak jalankan tanggungjawab sebagai suami dgn sepenuh hati tu yang aku cuak2 kucing sket. bukan tak nak, tapi takot tak termampu. ingat senang ke nak jaga anak orang? nak bagi makan pakai perlindungan semua cukup. mama aku selalu dok pesan, jangan tengok paras rupa. hati yang penting. kalau dia cintakan Sang Pencipta lebih daripada segalanya, selamat la hang dunia akhirat. macam selalu aku akan buat donno je, xbes langsung topik perbualan. bukan orang nak kawen lagi pon. haha! tapi tetiba aku ter pikiaq pulak malam ni. xtau paseipa.

aku ingat nak suroh mama aku je carikan. restu yang penting, cinta ke hape xde hal punya. tapi la kan, aku macam ragu2 jugak. ada jugak yang mak pak xsuka awal2 tapi lama2 ok pulak. kalau mengikut kondisi aku sekarang ni, memang xlayak lagi la nak jaga anak orang, tapi kegatalan tu memuncak dua tiga hari ni. mungkin kesan baligh kot. haha!

sebenaqnya aku tamau cita pasai ni pon. kepada bakal isteri yang aku tak tahu sapa lagi :

awak rindu saya tak? saya rindu awak. saya harap saya masih boleh merindui awak walaupon kita d takdirkan tidak bersama sehingga akhir nyawa. untuk pengetahuan awak, saya mengalami penyakit sindrom tak berapa nak betol, tapi saya harap awak tetap bersama saya susah dan senang. itu pon dah cukup bagi saya. saya xperlukan seorang yang menggembirakan saya dengan penipuan. saya xperlukan seorang yang menyelesakan saya dengan lakonan. saya cuma perlukan seorang yang menyakitkan saya dengan kebenaran. awak boleh buat yang tu x? kalau betol awak tulang rusuk saya, awak jangan risau. awak akan tetap berada d sisi saya selama lamanya. tangan saya akan melindungi awak. kaki saya akan melangkah untuk awak. hati saya akan melekat kat awak. inshaAllah, selagi saya masih bernyawa, saya akan jalankan kewajipan saya terhadap awak. zahir, batin, atas, bawah, dalam, luar, depan, belakang (oh haram), fizikal, mental, emosi, persepsi, resepi, dan pepsi.



sekian, dari suami mu :
kaki penipu punya olang. haiyaa. jangan kawen sama saya la. hahah manyak cina jugak ooh!



No comments: