Dec 10, 2010

SURAT CINTA PERTAMA.

Result kua hari ni. oh alhamdulillah. walaupon x sehebat korang tapi aku cukup syukur dah sbb x ada kena repeat. aku fobia sebna nye repeat meng repeat ni. huhukk. boleh la mintak tiket nak pegi paris daripada abah ku. ha, hari ni jugak telah sampainye surat cinta pertama ku daripada encik nuff. dpt la jugak duit poket sket. ciss mmg la xbanyak tapi cukup la kan nk buat belanja tym honey moon nanti.

malaaass sangat nk update. tunggu orang 2 on9, xjugak on9. dah berkurun tunggu. dan berkurun jugak aku dah melepak kt umah je membesarkan telinga. sudah tiba masanya aku merantau keluar mencari rezeki utk anak isteri. papai suma have a great holiday! esok kenduri, lusa kenduri. x berasap lagi la dapur mama aku. huh!

2 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha:D ok, selamat mencari rezeki oke!!

wahh, nk mintakk p paris? jauhh naa!

chittysarah said...

bagus~~
peningkatan yang baik~~
teruskan~~
lalala~~