Nov 25, 2010

ABES SUDA.

Tiap2 sem mesti macam ni. budak ekonomi la yg paling last balek. oh bukan aku kesah balek awal ke lambat. aku kesah bila suma orang balek x tunggu aku!

dok sorang dalam bilik. dekat aras. dalam blok. macam kambing yg xjumpa rumput dah. xpe la, masih ada yg setia menemani. tima kaseh ye :)

last paper 3jam aku siapkan cuma dlm masa sejam. yeay! memang suma orang tgk tym aku kua tadi. ape diorang ingat aku pandai ke leh jawab ngn cepat. ceit! suma hentam! serius, memang susah 2 exam dlm satu hari. tym UPSR xpulak rasa susah.

oh ape nak buat malam ni. tgk cite. donload lagu. tgk cermin. lap selipar. tongkat dagu. pakai baju. termenung mcm org dungu. hari sabtu baru balek. malas nye nk kemas barang. bosan!

hidup kt dunia memang membosankan. yg pasti syurga itu memang tidak ada yg bosan selama-lamanya. xsabor plak nk tgk syurga. ahah. layak ke.. T_______T

makin ramai plak blogger baru kan. bagus tol. rajin plak tu mengupdate blog. template suma pelik2 tapi cun. mana tah diorang dpt. haha. aku lah manusia paling MALAS sekarang! nak jalan pegi tandas pon malas. sape2 tolong cebok kan. HAHAHA!

aku ada benda nak tanya korang pasal nuff ni. pelik la. tapi aku mcm pelik plak nk tanya sebab memang pelik bila dia jadi pelik camtu. aku pon rasa pelik gila nak tanya soalan yg pelik. x pasal2 korang jadi pelik lak bila pk soalan pelik. tapi memang pelik la aku punya nuff. xmacam korang yg xpelik. pelik je bila tgk xsama mcm orang laen. aku xleh hindarkan diri daripada merasa pelik kerana nuff buat benda pelik kat aku. jom kita pelik sama2.

4 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

memang pelik bila asyik cakap pasal pelik macam orang pelik, ish ish pelik pelik

hahaha macam pantun plak apakah??

LATEST ENTRY

BLOG PILIHAN MALAYSIA

Fakhrur Razi berkata said...

owh pelik sgt ker bnder yg berlaku kt nuffnang kau smpai kau rasakan ktorg pun xtahu bertapa pelik nuffnang kau

hahaha
siapa yg setia menami tuh?
;D

Lampu suluh. said...

gadis : haha memang pelik la!

FR : xtau la der. pelik gila. xla sgt pelik. tapi cm pelik la jugak sbb xpnah lg jmpe bnda pelik cm2. haha

er, ada la yg sntiasa menemani. HAHA!

cintahati said...

aiceh...kite serupa tapi tak sama...
ambo pun budak economi gak...tapi biar nampak sedap sikit...budak econs..haha