Nov 9, 2010

PENUKARAN.

Setiap orang mahukan perubahan. Setiap manusia perlukan perubahan. Act memang malas aku nk ubah. Tapi terpaksa walau hati pedih terasa. Bayang. Bagi aku sangat bermakna walau hanya boleh dilihat tanpa dirasa. Aku cuma perlukan sedikit masa. Aku juga ingin berjaya. Tapi aku tahu, usaha aku tidak sama dengan usaha mereka. Aku hanya mampu lakukan apa yang termampu.

Oh sebenarnya aku nk bagitahu yang aku dah tukar link. Perasan x link aku dulu tu. Sepatutnya yang tu link asal ketika nama blog ni " Andai ink mampu bicara " dulu. Ingat x?? tau dh korg x ingat. Tape2. Asal aku ubah, kenapa letak nama tu, asal x letak nama laen, kenapa masih xbyk ubah, haa. Sebab aku xreti nk ubah byk2. Yang aku tau, aku ubah nama. Oh dan sebenarnya jugak aku agak dlm tekanan sbb minggu exam kan. So memang agak busy lah walaupon aku ni bkn yg jenis rajin study mcm korang. Busy membuat benda selain study. Aku juga tekanan melihat sahabat yang celik mata buku, lunch buku, high tea buku, maghrib buku, tengah mlm bangun plak, masih buku. Apa masalah diorang ni? Mungkin aku yang bodoh xikut cara mereka. Tapi yang pasti aku tidak bodoh dlm menjaga makan tidur aku. Walaupon sekarang jam 3.00 pagi. Aku akan cukupkan tidur selama 8 jam. huahua

Setakat tu dulu. Sapa ada masalah, xpuas hati bagitau. Aku akan puaskan hati korang. Dan lagi satu, aku nak berterima kasih dan meminta maaf kepada seluruh umat blogger selama aku berBW kt blog kamu. Andai ada silap dan salah, maafkan la dulu. Nanti kita cari pasal len. Kita sudah berada di fasa yg ke-4. Memang dunia sangat2 d akhir zaman. Halalkan mana terlebih kurang. Dengan aku xpe. Xde hal punya. Korang jgn riso. Aku cuma inginkan kehidupan tanpa berhutang budi mahupon harta. Hati manusia boleh berubah jika perasaannya terancam. Ok selamat menjalani final exam yaaa!

2 comments:

Izzati Tatie said...

xpe,brubh skikt dmi skit ye:)

Ajelip™ said...

oh ye2. metaceh :)