Nov 14, 2010

CUBA TEKA.

 

argh. bosan nya ngadap buku. oh korang nak maen teka2 x? tolong lah layan aku. T___T bukan teka teki. korang cuma perlu teka dalam gambar ni. yang mana satu aku.

 

kikilala

 

dan nyatakan sebab apesal yg 2 korang kata aku. oh ni bukan contest. jangan harap hadiah. cuma ucapan tahniah yang aku boleh bagi. ni je gambar yang aku ada. yang laen xde dah tah mana pegi. laptop aku ni leh sorok gambar sesuka hati. oh dan sebagai klu korang boleh lihat gambar ini.

 

231

 

korang xkan dpt teka. HAHA! oh selamat hari jadi kawan. japg besday kawan aku. walaupon esok exam, pasti akan rabak bontot kau malam ni. yehh!

4 comments:

annisyiba said...

happy birthday kawan azrif!!;p

Lampu suluh. said...

ye tima kaseh! haha

kiwi said...

hepi bsday kt kwn..hihi

Fakhrur Razi berkata said...

ak rse blah kanan tuh mcm ad muka sama je
hohooh