Nov 13, 2010

JUMPA KEMBAR.

Peh pes taim aku sedar ada org nama sama dgn aku. ingatkan aku sorang je dlm Malaysia ni bernama azrif. muahahaha. esaited, esaited. dok singgah sana singgah sini td, terjumpa nama aku. pelik plak, setau aku xpnah pn aku tulis gitu. rupanya nama kitorang sama! haha. weh korang paham x aku cakap ni? nama kitorang SAMA la! hahahaha. paaang!

Ingatkan kembar real aku saje nak gunakan nama aku utk mengkomersialkan belog beliau. xpnah plak aku nampak dia berblog melainkan mengeji aku yg asek berbelog. huh, rupanya kembar nama yg sama. hahahaha. pehal ni =.='

korang x caya? nah link blog beliau. g la singgah. awal2 lg da nampak nama kitorang sama. waah xpenah seseronok sambil melompat2 cmni.

http://azrif34.blogspot.com/

Haaaa, sama kan??? muahahaha. suka3!!

aku terlalu esaited sebab lom penah jumpa org yg sama nama ngn aku. kalo search kt google ada la. tapi xpnah jumpa cmni. hikhik. syuke2.

sape nk tampar aku pn xkesah. nak tido dgn senyuman. hehe

No comments: