Nov 20, 2010

GOSSIP GIRL.

Tipu kalo korang x suka. aku suka! haha. baru abeh tgk dua season. memang aku suka ketinggalan sket.
oh sapa ada cite macam cite ni lg? bg kt aku. boleh gila x tengok cite cmni. awek suma cun. ahah. tym2 raya aku layan cite lak. pe masalah U ni pn aku xtau la. orang laen da hepi2 kt umah. oh juwita.

awek aku.

x caya? lantak lah. janji aku ngn dia hepi. haha. oh belom terlambat kalo aku nk ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA kepada seluruh umat islam seantero donia. minggu depan ada exam lg T________T

omak, den x berayo laie taon nie. x tawu lah nasib ni ha. xpo lah omak. taon depan dapek la kita rayo samo2. heh kobau den lopeh.


xoxo. GG. hahaha! taksub dh ngn cite ni. gila!

9 comments:

Vintage Rose said...

layan GG gak!

xoxo,GG:)

Lampu suluh. said...

oh really. im dan. :)

dLa said...

saye x suke pun gossip gurl :P

Puteri Iqa Izyan said...

x penah pun tgk :P

tim said...

layan juga tapi selalu tinggal..
last last tak tgk dah

Lampu suluh. said...

arghh! ape masalah korang ni. g tgk n layan! haha

[loveyourlife] said...

gbul, aku pun KETAGIH GG ni sangat2. kalaulah aku jadi salah sorang heroin dy! haha! berangan gilaaa! :D

meowwmania said...

x penah tgk huhuu...

Lampu suluh. said...

tiqah : haha. ko nk jadi serena kan?? ke blair? haha

meow : g la tgk nun! huh.