Sep 17, 2010

BAI BAI..


Andai ada tersilap kata,
Maafkan aku penghuni dunia..

Mintak maap ye kat sesapa yg aku ada buat salah. Petang nanti aku balek dh.. 

Ter gatai ke.. Ter intai ke.. Ter rindu ke.. Ter sayang ke.. Ter cinta ke..
Terutama kepada mereka yg aku dok pegi gedik2. Bese la, remaja.. eheh.
PERHATIAN! Sesapa yg ada terasa hati, jujur lah cakap. Memang aku xde niat langsung nak melukakan hati nurani korang. Betol.. Ta tipu munye.. Kekadang yg simple bagi kita, tidak bagi orang. Yang lucu bagi kita, menjelikkan bagi orang. Bukan senang nk puaskan hati semua pihak kan.. Apa yg kita boleh buat?

KERJASAMA! ahha.

Korang nak tau x?? Ada bidio bawah ni.. Haa pes taim aku upload bidio. Abaikan keselekehan pakaian dan alam sekitar bilik aku.. Tape2 jgn risau. Muka aku x ada so korang xyah muntah k.. :)

Kejap je xleh lama. Sebab korang xnak tgk pon kalo lama2 kan.. Maen gitar mcm sampah nak mintak org dgr plak =.='' 

Itu adalah gitar buruk kesayangan aku.. Xleh tido tanpa beliau d sisi.. Dah 3 tahun beliau tido ngn aku..  Korang dgr je la ek, jaga ati aku. HAHA! Lagu raya spesel ni buat korang! Penat aku cari.. Oh aku dh manual play kan A7X d atas. Sape nk dgr, tkan play balek ek..
Kain pelikat itu juga merupakan salah satu elemen penting atas katil aku..
Awat aku pakai camtu?? Memang aku suka pakai camtu. Selesa dan tidak terlucut.. =P


Mcm bangang plak aku tgk. Xpe la. k Bye suma!


10 comments:

cikCEPET said...

hehee..
slamat ari raye

:))

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

Selamat2! :))

Lindonut said...

haha! wat suspen jek azrif. sumpah ingat u nk nyanyi skali bro. alamak aiii. haha! balik tu jaga diri bek2. xD

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA segan la nk nyanyi!! ok tengs donut! :)

dLa said...

sedap gile kot !!
suke3 :D

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA sedap la sgt. xpe la, metaceh. doakan perjalanan selamat ke destinasi ye suma! :D

cik paro said...

wah..
bestnye..
nsib baik tak terlondeh kain..
hehehhe..
slmt hari raya..

elmo blurb said...

hoi pakai ken pelikat je?
ko nak gi mane?
nanti ak rindu ko cemane? wuwu

mira.una said...

ok la tu..ade la ala2 lgu raye..haha..tggi btol kain plekat tu..haha

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

paro : tengs2!! :)


elmo : gua belajar lagi derr.. nk pegi melaksanakan kewajipan lah! :D jgn rindu2.. cinta2 xpe.. =P


mira : ahha! memang. xkan terlucut punya! :)