Sep 12, 2010

KAIN BURUK D HARI RAYA..sesi 2!


Ini adalah sambungan dari sesi 1!

Kali ni kita akan lihat kucing yg dah besar. Yakni anak kepada Omey jugak, trip yg ke 5 or 6. Aku pon xigt dh.. Diorang ada ramai tapi ramai jugak yg da amek. Atok aku pon rilek je bg kt org. Kalo jual xpe gk kan. Leh la aku amek komisen sket. ahahh. Jom, mari kita terjah kucing berikut!


" Pehal diorg usha aku. siot ah! " Haa ini 1st. Namanya Bebeyh! pe jadah dok ats bumbung xtau..


" Aku memang menawan " Yang ini Tapey nama nya. Tah sape yg bagi, xde kaitan langsung..


" Mana la awek aku, ajak tggu kt cni. Xsmpai2 g pon "..


" Kontrol2. Gmbor aku masok belog japg ni "..


Comot nye engkau. huh..


" Hai. Nama saya Rain "..


Pehal budak nih?? Aku bukan nak amek gmbor dia. Perhatian ye. Dia ni la adik bongsu aku.. Korang pasan sumthing x??


Haa. Nampak x??


Ni lah makhluk x halus yg x sembunyi tapi tersembunyi..


Ahahh. Adik aku memang minat kucing. Sape tah yg ajar..


WTH is dat?? Teka2!!


Punya x senonoh gaya kau!! Ekor dia memang besar. Malam2 aku buat bantal pelok. hoho

Gambar di bawah xde kaitan dgn kain buruk di atas.. Adik aku mintak gmbornye d publish d khalayak. Pekehey ntah. Umor dia 2 tahun 7 bulan.. Abaikan kain pelikat Tok Ayah aku.. Jgn tgk bahagian tetek dada dia. Xbaik tau..



Dia nk tayang rambut sebenornye. Adik aku lelaki lah!! Tapi 2la, memang kitorang suka simpan rambut. Aku dulu pon mcm 2 gak. Korang tgk la gmbar yg aku penah tnjuk satu ketika dulu dlm entry INI..

Itu sahajalah gmbar yg aku ada tym kt umah atok aku. Xsempat amek gmbor diri sendiri. Suma penoh ngn kucing ngn budak nih! Arghh. Xpela.. Watpe nk letak gmbor aku. Nanti ada yg marah.. eheh =.=''

Aku lapar. Nak makan je. Aku dah tanak duit raya.. Xpe kan?? =)


25 comments:

sweet-ladybird said...

sukenye kucing yg ekor lebat cam ekor tupai tu..
cute sgt..
akak dulu ade kucing mcm ni..
tp skrg dah kene curik..
org2 kat sini xleh tgk kucing comel, nanti lesap.

mira the monster said...

semua kucing comei sgt2..
suke la tgok sbb kte pon minat kucing gak...aaaa..comeinye

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. ladybird: uish bahaya ek. kucing2 ni xpe, ada umah diorang sndiri..

mira : tengs2!! dtg la ke kampon kalo nk tgk ek.. =P

tqa.awesome said...

haha.
kucing2~

elmo blurb said...

hey ! gile best dapat kucing kaler camtuh .
bulu tebal, peluk sedap !
geram !
umahkuh cuma ade kucing kaler kelabu dengan hitam .
kawen² pun kaler tu jugak .
cube kawen kaler oren ke , tapi mak die kaler kelabu cmpur itam, so kawen dengan oren jadi cam capuk .
bosan gile ~.~

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. kena amek kuceng indon xpon bangla utk dapatkan kaler yg menarik. seyes =.=

soffea said...

penchenta kucing betul. same cm adek saye ;) hehe

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. bukan2. saya penchenta wanita ;)

elmo blurb said...

cemane nak kacok dua bangsa tuh???

cik paro said...

comelnye kucing2 tu..
macm tak pcaye je mak die lain..
pndai mak die cari bapak die ea..
sume aka lawa-lawa..
geramnyer..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

elmo : haa. seludup laah. tp diorg ada gk yg dtg bekeja kt msia. =.=' hihi


Cik Paro : tengs2!! geram lah segeram2 nye. memang gatai mak diorg 2. High taste. siot ahh! ;p

Myra Arshad (: said...

pergh. kucing2 skrg advanced weh ! ^__^

Nurul Chomot said...

woh , kucing ko lawaaa ! sok aku g cilok yg putih tu eyh .. hahax !

AiN Z said...

ada yang nak bagi saya satu tak? hehehe

Lindonut said...

geez! curik kucing blh x? kalau taleyh, i curik adik u! sumpah comel!! xDD

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

chomot : g la cilok. kita g jual =P


Ain Z : Nak yg mane?? hehe

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

Donut : sila lah curik. pastu kembalikan balek ek :D

meowwmania said...

kuss smagat!

wahh sehat sehat ci comel2 tu semua yerk hehe..

slmt hari raya, maaf zahir batin :)

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

hye meow.. ye, diorg cute.. camat beraya gak!! :)

beLLa said...

mak aih. gebu2 kuceng kmoo ye.. nak bela 1 bley? ;p

da tanak dwet raya? baekk! transfer ke akaun kte ye! ngeee~

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. tgk la sapa tuan nya. lalala~

Mana leh. duit 2 kita sedekah kt anak yatim. ahahh :D

Ryan Valentine said...

Cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!! miao miao XD

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. iye cute2!! :)

rNesZaiNe said...

gile , comellnye kucing tu .. bulu dia ... <3

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

iye.. mcm bulu biri2 dah haa.. ahha! :D