Sep 15, 2010

SUDAH PENAT..


Puas saya kejar, nak panggil awak.. Awak terus lari dari saya..

Awak nak pegi mana tanpa saya?

Oh.. Ada orang melambai kt awak.. Dari jaoh, saya hanya mampu melihat..

Awak pegi kat dia, sebab.. Dia cinta lama awak.. 

Tapi kenapa awak xnampak gembira? Ataupon awak d paksa?

Tidak.. Awak hanya terpaksa kembali pada dia.. Awak terpaksa tinggal saya..

Saya dipaksa utk ditinggalkan oleh awak..

Eh awak nk ke mana dgn dia 2? Jaoh..

Ya, awak nk pegi jaoh dari saya.. Tapi apa yg boleh saya buat.. Hanya mampu melihat..

Lemah kan saya? Saya xmampu lindungi diri sendiri, apatah lagi nk lindungi awak..

Awak terpaksa, demi menjaga keselamatan sendiri.. Mungkin bila bersama saya, awak akan sentiasa d ganggu.. Tetapi tidak dengan dia..

Walau apa pun alasan awak, saya xkan salahkan awak.. Mungkin saya marah, tapi saya tidak pernah membenci awak.. Saya cuma inginkan awak bahagia..

Jika bukan dgn saya, saya tetap terima.. Dan saya tahu, saya tidak boleh bahagiakan awak sepertimana sepatutnya awak d bahagia kan..

Saya marah dgn diri sendiri kerana tidak dpt menjadi yg terbaek utk awak.. Tetapi saya juga bangga kerana saya mampu lepaskan awak walaupun hati saya bagai gunung berapi nk meletop.

Tiada permata seindah dirinya,
Tidak terlawan tinggi nilainya,

Andai jodoh temukan kita,
Biarlah ku tunggu kau d syurga..

Saya bukanlah yg terbaek utk awak. Tetapi saya berusaha membaiki setiap kelemahan saya..

Saya bukanlah penyeri hidup awak. Tetapi saya cuba memberi senyuman d bibir awak..

Saya bukanlah sang wira gagah perkasa. Tetapi saya dah pun berjaya melepaskan cinta saya..

Saya rasa saya akan mula cintakan diri saya.. Semula..


12 comments:

amira said...

reality???? papepon bunga bukan sekuntum kalau mahu jadi penyeri di taman.. yang penting.. boleh bangkit semula cari cinta baru..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

tiada mimpi jika mata belum tertutup..

♥Ismi Huda♥ said...

hmmm.. sedey baca..:(

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

eh jgnla sedey. entry ni sepatotnye lucu. hoho :D

♥Ismi Huda♥ said...

lucu ke? erkkk.. aok juh tetak.. :)

~cik manis~ said...

mcm frust je. huhu

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

x lah! hepy je ni! :)

Idy Saha said...

dun give up.

kegagalan pasti akan menghasilkan kejayaan yang lebih hebat.

fighting!!!

miSs nAdia (。◕‿◕。) said...

cuba snyum skit. :)

miSs nAdia (。◕‿◕。) said...

cuba snyum skit. :)

sweet-ladybird said...

ermm.. sedihnye apabila ditinggalkan.. sob sob sob.. xpe, bunge banyak.. kat rumah akak banyak bunge.. piliha.. meh sini meh.. ade bunge kunign, bunge merah, bunge jingga :P hehehe..
sabau no.. bukan ang sorang yg rasa, cheq pun.. tp kan, hidup perlu diteruskan.. sob sob (sambil mengesat hingus yg meleleh)

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

ladybird : haha xsedih lah! nape akak sedih2? :D