Sep 2, 2010

MAAFKAN AKU..


Kenapa cemburu itu perlu.. Bila sayang sudah ada..


Kenapa cinta itu harus.. Bila lelaki bertemu wanita..


Kenapa perselisihan sering berlaku.. Bila kita semakin rapat..


Kenapa ramai yang ingin mengganggu.. Bila kau sudah ada aku..


Aku tidak sekuat gajah..


Aku tidak sekacak panda..


Aku tidak sepandai kancil..


Aku juga tidak serajin semut..


Aku hanya ada sekuntum senyuman, untuk mu jaga agar tidak layu..


Aku hanya ada sekeping hati, untuk mu simpan agar tidak dicuri..


Aku hanya ada kata yang manis, untuk mu telan agar terubat duka mu yang pahit..


Aku juga cuma ada dua bahu, untuk mu bersandar bila perlu..


Adalah lebih baik seorang perempuan mengahwini lelaki yang mencintainya daripada lelaki yang dia cintai..


10 comments:

♥Ismi Huda♥ said...

::Adalah lebih baik seorang perempuan mengahwini lelaki yang mencintainya daripada lelaki yang dia cintai::

hmmmm.. cane tu ye.. bukan 2 2 cinta ke? huhu..

mira said...

gbull.
klu ko cinte ak ckp k.
kite kawin.haha.

tol2.
better kwin org yg cintai kite dr org yg kite cintai sbb org yg kita cintai mungkin akan pergi kepada org yg die cintai..mungkin bkn kita kan?klu kite pergi dkt org yg mencintai kita..mesti dia akan sntiase dgn kite.

ok.jiiiiiiiiwang lah i.

kau blik semenanjg ble?
i kat smenanjg da~

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

huda : memang dua2 pon cinta jugak. tapi kalo dia pilih lelaki yg dia cintai, mungkin lelaki itu xcinta dia seperti mana dia cintai laki itu..

Sebaliknya jika dia pilih lelaki yg mencintainya, maka dia tidak perlu risau akan d tinggalkan.. huh. hehe

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

mimi : haha yolah. btol! aku blek sabtu ni. awal gk ko blek..

iszieylyanziy said...

cm ne nk kahwin dgn org y kita x cintai???tp laki tu cintai kita????x ase hipokrit ke?

meowwmania said...

so suwittt...

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

iszie : cinta xseharusnya memiliki.. demi masa depan yg lebih gemilang, adalah lebih baik mencari yg btol2 mencintai kita.. kan?

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

meow : meeeooow....~~ :)

MiSz MaNja said...

auwwwww !~

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

euw.. :D