Sep 5, 2010

TIDAK FAHAM..


Tidak perlu menyentuh untuk menyakiti..

Tidak perlu memeluk untuk di cintai..

Tidak perlu merawat untuk mengubati..

Tidak perlu merintih untuk di kasihani..

Kita hanya perlu..

Bersuara untuk menyakiti..

Memandang untuk di cintai..

Senyuman untuk mengubati..

Ketulusan untuk di kasihani..

Kesalah fahaman adalah perkara biasa..

Berfikir lah secara positif, moga kita aman dunia akhirat..

Susah kan kalau orang suka salah faham..

Bukan dia tak boleh faham, tapi dia tak mahu paham..

Fahamkan lah diri anda sebelum anda di fahami..

aiyaaa..


9 comments:

♥Ismi Huda♥ said...

erkkk~kdg2 nk fhm diri sndiri tu yg ssh tu.. huhu..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haah la! :D

Cik Cinta said...

aaaaaarrrrgggggggghhhhhhhhh
ta bley bla... jatuh chenta ni.. macam mana ni.. hiiiiiiiiii !~

aha.. aha...

mereka gelarku ~lala~ said...

nak elak salah faham~
cakap biar terang..hehe

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

cik cinta : lu pikiaq la sndiri =P

Lala : waah, betol jugak kan! tengs! :)

Myra Arshad (: said...

lagi mudah untuk difahami dari memahami :)

Cik Cinta said...

eleh jatuh chenta ngan meow ja..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

bagus2.. jgn dgn tuan meow.. :D

hamzah ian said...

aku sokong kuat..