Sep 22, 2010

ONE NYTE STAND..


bukan semalam yg hangat..

Semalam Aku sedih :

1) Perut yg sentiasa sakit diikuti sisa kumbahan yg x henti2 mahu keluar..

2) Emosi xstabil. Aku rasa nak marah walaupon awek cun ramai kenyit mata kt aku..

3) Terpaksa mengaku kawan aku hensem sbb dia merajuk..

4) Lisa ngn Mia xbalas 'poke' aku..

5) Kipas Laptop terbang ntah ke mana..

6) Xleh study. Cafe World xleh bukak :'(

7) Selipar jamban aku putus..

8) Tengok cite Korea. Memang awek dia cun. Tapi balak dia sampah..

9) Ada bapok dtg bilik aku.. =.=''

10) Terkenang kekasih lama.. Jue Evans.. Serius..

Satu je buat aku hepy :

Masih hidup..



12 comments:

dLa said...

jue evans ?
hahahaha

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haah.. kenal ke? cmne leh kenal?? =P

amira said...

haha.. balak korea sampah??? balak malaysia???..okeh.. stopp!!!!

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

sapa balak msia?? kenapa dgn mereka?? :D

elmo blurb said...

1? kesian lu.

2? awek tu nampak robert pattinson belakang lu.

3? rekemen kat aku.

4? diorang nak wall to wall je.

5? dah jadi kipas boeing 707.

6? gunalah laptop macam aku, netbook saja, langsung tak pernah boleh bukak CW.

7? pakai terompah. jimat.

8? lu je nampak die macam sampah. padahal kacak habis. lu jeles kan? mengaku.

9? sape? lu masih teruna kan?

10? cis. langsung tak terperasan no 10.

hepi? syukur. kalau tak, mungkin aku bercakp dengan hantu sekarang ni. sangat cool.

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

1) tengs! :)

2) x.. tym 2 aku sorang je tgh jalan..

3) dia xhensem pon sebenanye

4) mcm2 dh aku buat, diorg xlayan. fine.

5) waahhahahargh! :D

6) kesian customer aku =.=''

7) aku pkai kasut g jamban skang..

8) xjeles langsung. betol.. :|

9) hampir tercalar teruna aku..

10) xjelas ke?? JULIANA EVANS! jelas lom?? =P

<3

elmo blurb said...

eleh setakat juliana evans, apedehal. HAHA

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. ye, Elmo lebih menarik.. :)

elmo blurb said...

elmo kaler merah semakin pupus. dem.

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

bagusla. tinggal ko sorang je nti. baru la jadi perhatian. :D

ciDut ciPut said...

balak korea sampah??
setakat ni takde lagi kot! :D

bgtau la cite ape yg ade balak jenis mcm tu..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. SIZ 1 n 2.. =P