Sep 8, 2010

INI ENTRY YANG TIADA TAJUK.. :)


Dulu kau datang dekat2 sebab aku ada duit..

Sekarang kau lari jaoh2 sebab aku dah benkerap..

Sebab apa aku benkerap?? Sebab kau..

Dulu kau suka bila kita jenjalan sebab aku pakai semart..

Sekarang kau rasa hina walaupon berjauhan sebab aku selebet..

Sebab apa aku selebet?? Sebab kau..

Dulu kau suka cakap Sayang Awak sebab aku ada Mini Cooper..

Sekarang nama aku pon kau xpanggil sebab aku hanya ada Datsun tonggek..

Sebab apa aku nak ada kete jugak? Sebab nak bawak kau g shopping..

Dulu kau suka sandar kat bahu aku sebab aku pakai perfume CK..

Sekarang kau suka tolak aku sebab aku pakai wangian ridsect..

Sebab ape aku pakai ridsect? Sebab xnak kau digigit nyamuk..

Dulu kau kenalkan aku dekat sume kawan kau sebab nak diorang jeles..

Sekarang dekat kucing kau pon kau xkenalkan aku sebab aku nampak bangang..

Sebab apa aku bangang? Memang aku bangang..

Sebab suka dengan orang bangang.. Kau la tu. Bangang..


Aku : er, sabo ek pacik. Sejak bila pacik jadi cmni?

Pakcik : Sejak pompuan bangang 2 blah, haa setat tu lah..

Aku : Mana pompuan tu skang ni pacik?

Pakcik : Tu ha seberang jalan. Mintak sedekah jugak, sama mcm pacik. Padan muka dia! HAHAHA guling2 pacik 2 gelak sampai batal posa dia.

=.=''

Temuramah ini dibuat ketika aku menunggu mama aku beli makanan kt bazaar petang semalam berhampiran BSN dekat je dengan umah aku kalau korang tgk tapi xla dekat sangat kn boleh la nak jalan tapi pengsan la korang kalo boleh naek la moto or kete beskal pon xleh penat jugak maklum la bulan2 pose kan maap ye button titik aku rosak! HAHAHA

Jom2 bising dah mama aku tuh. Kemas umah!!! Cheq ni anak teruna lah mama oii. Janganla DARA kan cheq. malu cheq. ahhah (^.^) v  meh lempang aku ramai2.. 

14 comments:

amira said...

hahah... wangian ridset.. hahahaha
sy ingat ni cerita awak.. hahaha

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

hehe bukan2. bukan cerita saya :D

meowwmania said...

haha best..

selamat hari raya!

smoga lebaran ini memberi seribu kebahgiaan utk kita semua, insya'Allah..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

insyaAllah.. Selamat beraya sume :)

baincardin said...

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri!!!~ :) Maaf zahir dan batin ye..:)

CiK NaThRaH said...

is this for real? hahaha..kelakar kan? pompuan materialistik byk zaman skrg nie :)

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

ada la di edit sket. ahha tapi maksud asal tetap d kekalkan cewaah :)

sukahati kening la pintal2 kening~ said...

hahaha..=)))
kita serupa..tp kisah awk lain sikit.

t e m b u m e said...

mmg pkcik tu cite cmtu ke?
haha.
sadis gila.

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

tapi pacik 2 pon da xbpe betol.. hoho

~cik manis~ said...

haha dpt gak pngalaman dr org kan ;D

btw, selamat hari raya yeay ;)

♥-- emieysandra --♥ said...

best3..meh nk tlg lempang gak..
huhu
~_^

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha jangan kuat2 tau =P

maCy said...

haha.. amat sengal :D