Sep 5, 2010

DI MANA HATIKU..


Alhamdulillah dah pun selamat sampai..

Tetapi agak berlainan cuti kali ini..

Jasadku ada d rumah.. Tetapi hatiku tiada bersama..

Hati, pulang lah..

Hati, aku rindu saat kita bersama..

Hati, walau di mana pun kini kau berada, ingatlah..

Hanya aku tuan mu.. Dan jangan pernah lukakan dirimu sendiri..

Kerna aku juga akan terluka.. Baiklah kau di samping siapa pun yang memegang kau..

Tapi apa pon aku happy sangat dapat tgk mama, abah.. Alhamdulillah diorang sehat..

Cuma hati aku..

Di mana hati ku.. Awak amek?

Sape awak?

=)

Takpe lah Lisa Surihani, awak amek je la hati saya.. I rela.. ahax ahax!

(asal asek Lisa yg jadi mangsa utk jadi awek)


7 comments:

Myra Arshad (: said...

lisa surihani? OMG! haha.

ceitt. tak pe. amin kan jer la, kot2 dia nak amek betul kan. ehee ;)

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

huhu.. ameen~~ :)

♥Ismi Huda♥ said...

ahaha.. sbb lisa surihani yg pling cute kan? hoho..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

ye, dia cute.. :D

cikCEPET said...

waaa..!!
ase eppie ble dpt alek uma tgk mke mak ngn abah an..
huhuee...

Myra Arshad (: said...

bukan takat cute jer dia tu. macam sweet sangat. ala-ala, wanita idaman malaya. heh.

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha.. ye la kan..