Sep 20, 2010

EMO..

Satu perkara yang pasti, ramai rakan blogger ku sedang berada dlm keadaan EMO.. Aku pon nak join lah! Ahha.. Tapi aku bukan nak emo2 di sini. Walaupon aku tgh berada dlm keadaan yg sepatutnya aku emo..


Bila aku tgk diorang emo, aku tertarik nak tahu. Apehal. Nak gaduh ke pe. Walaupon xde kaitan ngn aku. Pe kes lak minah/brader tersebut.. Lalu aku membuat andaian sendiri berdasarkan ilmu alam yang aku warisi daripada Mak Bedah.. (sape ntah)


Berikut merupakan andaian aku yg telah dipersetujui oleh rumate aku ketika dia sdg sebok study. Padan muka beliau eheh :


1) Mereka yg emo sedang mengalami saat paling getir dlm hidup d mana mereka terpaksa berhadapan dgn keadaan yg mereka tidak pernah bayangkan akan terjadi selama mereka bernafas atas bumi ni..


Contoh yg boleh dilihat seperti : Kesukaran utk mengeluarkan air besar kerana jamban kolej yg ditinggal selama 2 minggu terlalu jelik utk dicangkung akibat tidak pernah dicuci kerana Makcik cleaner pon nak raya jugak!


2) Emo terhasil akibat perubahan hormon @ ketidakstabilan hormon yg mengganggu emosi tukang emo dan menyebabkan semua benda yg ada dia nk campak ke lautan kasih tidak bertepi..


Contoh yg boleh dicontohi : Ahmad mendapati hormon kelelakian dia semakin berkurang. Hal ini menyebabkan dia tidak lagi bergaul bersama teman wanitanya dan bertukar arah utk bersama lelaki. Teman wanita Ahmad telah emo melihat keadaan ini.. Yang emo adalah teman wanita Ahmad.. Paham?


3) Mereka yg emo juga mungkin telah dipaksa utk menyukai atau terpaksa suka kepada sesuatu benda atau seseorang.. Akibat kehendak mereka tidak dpt diluah @ kalau diluah pon memang xkan dapat, so diorang hanya boleh ber emo sahaja..


Contoh yg boleh disaksikan bersama : Ahmad malu utk meluahkan isi hatinya kepada Timah. Lalu dia mnggunakan Minah sebagai perantara. Minah menyimpan hasrat utk bersama dgn Ahmad dan dia pon telah terperasan bahawa Ahmad ni konon nk ngorat dia.. Dia xtahu yg Ahmad nk dia jadi kuli sahaja. Timah kool je.. Ahmad yg emo sbb kena deal ngn Minah yg perasan disukai oeh Ahmad padehal Ahmad langsung xsuka kt dia. 


Tu je yg aku boleh bagi setakat ni sbb aku tgh tahan sakit gila perot. Nak abeh kan taip entry ni, nk pegi jamban, bersihkan jamban dulu baru boleh berak dgn hati yg berbunga2 sbb jamban dh xmcm rupa jamban lagi dah! Mcm loji kumbahan najis je. Ok sapa nk ikot? Jom2 kang terkincit. Maap ye xde pantun. Nak cepat sgt ni. Dah kemut2 siap =.=''

5 comments:

iszieylyanziy said...

eee,,ley lak ajak ,org p toilet,,ahhaha

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

eh kan berjemaah lebih bagus.. =P

♥-- emieysandra --♥ said...

emo betoi dgn masalah di atas..huhu

♥Ismi Huda♥ said...

nasib x emo bc entri ni.. ekekeke..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

emiey : sama la kita :)


huda : entry ni memang utk emo lah. kena emo la.. :D