Sep 18, 2010

Oii DA SAMPAI Oii..


Tajuk yg mintak penerajang.. Alhamdulillah aku dh ber landing dgn selamatnya kt Kuching jam 8 plus plus td.. Macam bese, melantak mcD sepuas hati, meminum air kembungkan diri, mencari cinta siapa yg sudi, menuai kasih d sempadan janji. eheh. Sesampai je kt bilik, Oh My Gelii! Sedih melihat bilik yg terlalu kemas, lalu aku menyepahkan setiap inchi ruang yg ada dengan membaling baju2 (dalam) dlm beg aku sesuka hati.. HAHAHA! esok aku jugak kena kemas balek.. 

Ha seblom telupa. Tadi tym kt airpot Penang, aku jumpa Tony Eusoff, Aida Aris dan ramai lagi. Yang aku pelik nye, cmne diorg tau tym bila aku nak balek. uhhuh. Siap dok seblah dlm smoking room. Aku saje dok dlm smoking room, amek udara.. Abeh kool dh tadi.. Offer kan tmpat duduk kt si Tony. HAHA! Punya la semart! Serius. Pergh tergoda aku. HENSEM!! Gila lah. Pramugari MAS pon ada dlm smoking room 2. Muka je cantik tapi perangai =.=''

Izinkan aku akhiri entry kali ni dengan serangkap pantun. (terlalu tiba-tiba)  : 

Puas mencari rimbunan selasih,
Tersadai di tepi jalanan baiduri,
Ku puja sayang, ku puja kasih,
Oii aku dah balek la nii!

(-.-'')

8 comments:

♥Ismi Huda♥ said...

Alhamdulillah.. sempat gik pantun ya.. hihi..

Miranisa =) said...

aha esok jgn lupe kemas bilik ye =p

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

huda : tengs! alhamdulillah. hehe



Mira : tunggu rumate balek la bawu kemas =.=''

tfa_purpleclover said...

ouh blaja kat Kuching upenye =)

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

meow2!! :) ekceli kt Kota Samarahan lah..

Roxy zai said...

pntun miaw2 ke tuh..comelnya!

Analog Girl said...

belaja kat kuching duhal! patutla suma muka pusak lam tok...hehe!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hahahha...macam dlm pilem plak..!!! nice story anyway.. haishh, tp pas ke sudah ke mak ngah tak tahu u buatt apa?