Sep 20, 2010

UBAH LAGI..


Header aku ubah lagi! Xde keje ke? Mane pegi esemen yg belungguk2?? Exam lusa.. Pehal x setadi??

Ye, aku memang suka membuang masa.. Dan aku tergolong dalam golongan org yg rugi :'(

Bila nak maju mcm nih.. Haish. Ok berbalik kepada tajuk sebena.. 

Aku dapati header yg lalu agak menyekerikan korang yg dtg tgk, so aku ubah la supaya xde yg mati kena seteroke bila singgah belog aku ni ha..

Sapa ckp takot lagi kali ni serius aku tembak pakai lastik! Dan aku xberpeluang lagi nk menghapdet cerita yg panjang2 lagi.. Bese la hidop bujang, xde yg jaga mkn minum kan.. Kan Jerry kan?? 

Oh lupa, Jerry ni bukan lah sape2 sebena nye.. Dia juga manusia dan bukan TIKUS seperti yg korang pikir..

Apa hubungan dengan TOM??

Perlu ke aku bagitau.. Jgn sebok leh x!! pergh ayat..

Ape pon aku nak akhiri dgn pantun lagi, sebab kalo syair, panjang sgt. Ye dak? :

Walau sikapmu sekeras bata,
Namun hatimu serapuh kaca,
 Biarlah hati temui cinta,
Biarkan kasih tetap bersama..


Pehal aku jiwang2 ni!!! Arghhh! tolong un-jiwangkan aku..

8 comments:

beLLa said...

mesti special kan jerry tuh. ngee~
rajen tukar header, meh tukar kan ktenyer skali. lama dah tu xubah. ;p

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

jerry 2 jerry lah! haha. xreti lah nk buat header! :(

elmo blurb said...

weyh sape amek tempat aku? HAHA

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

xde sapa amek pon! hehe =P

amira said...

haha.. bubuh topeng watpa... biaq pi la tunjuk muka tu.. baru scandalos sikit..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

hem.. sebenarnya Jerry 2 Lisa surihani.. Serius punya. Xtipu langsung..

Amanda Sabariah Shamsuri said...

ehh tipu la..bukan manda ke?wakakaka

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

serius ni manda. jgn ketawa. tampar nti.. HAHA :D