Jul 5, 2010

10-sen !!!


Kejap nya cuti! Ini bukanlah cerita pasal seploh sen!

Ini adalah cerita yg menunjukkan tuan meow2 sedang TENSEN!

Marah ni, marah!


sdf64s6d5f4 Pictures, Images and Photos

bawak bola laju2!

Nak kena buat 2. Nak kena buat ni. Nak kena jaga 2. Nak kena jaga ni.


Esok lusa nak balek sana dah! Nak urus 2, nak urus ni! Sangat xsuka!


Geram ni, geram!



ketuk, ketuk lagi!

Arghh! Ketensenan xdpt d bendung lagi! Aku rasa nak..


Sape nak tlg aku, bagi darah sket?

Betol, aku nk sikit je.. xtipu.. 


Apa nya? Korang tanak bg?? oo.
Bertukar!

Nak bg ke x?? Xtakot??


Aku minum darah ni. xtakot lagi??


Arghhh. Mami daddy tulun! uhhuhhuhuukk.

Camana nk buat ni. Hadui!


Tensen x korang baca?? Aku lagi tensen! hooo.


Dah la. Bye suma! tada mud mahu ber BW. Lari laju2!



6 comments:

aimee said...

tak tensen pon. hehe..

Ajelip™ said...

nape sy tensen?? uhhuh. =.=''

nIsYa said...

Pe kez nih???

Anonymous said...

la.. npe ni? huhu

Ajelip™ said...

(T.T)

terokai seni said...

jadik otromen jugak yang bagus, raksasa bukan selalu kluo, time takde bole rehat sokmo