Jul 18, 2010

EHEM2!


Korang perasan x?? Tolong la perasan. hoho.

Aku xreti sangat nk mengedit2 ni so jgn la gelak.. Tampo kang!

Selain drpd rupa belog ini, nama juga telah d tukar sekali lagi. Haa. Bila korang menyinggah kt cni, korang buat2 la terkejut.. Seperti, "Wow!" ke, "Eh?" ke, "Ciss!" ke, asalkan jgn mengeluarkan kata2 dusta! hohohh.

Tetapi jgn risau, Tuan belog dan Meow2 masih kekal sama. Tak berubah pe pon. Sebenonye byk lagi aku nk ubah, tapi 2la kan. Bila dh xreti ni, jgn dok wat pandai la! haha. Ini aje lah yg aku mampu.

Sebab utama aku tukar rupa belog ni adalah kerana permintaan daripada pihak Meow2 sendiri. Diorang mintak nk pindah umah lain, dh borink dok umah lama. Atap bocor, letrik kena potong, air xde, dapur terbakar, dinding runtuh, tingkap pecah, barang bersepah, TV,ASTRO,Home Theater suma dh kena tarik.

Maafkan Tuan mu ini wahai Meow2. Ini aje yg aku mampu kasi kt korang. Aku harap dgn adanya umah baru ni, korang rajin2 la kemas, jaga barang elok2, tgk2 kan sanak sedara yg dlm kesusahan ye. Jgn bangga diri, jgn sombong. Kalo org dtg umah kita ni, layan elok2, jgn g halau plak. Terutama cewek2 d luar sana, kena rekemen kt Tuan korang! muahaha. Gurau aje. Awak.. Jgn marah ye..  =) (sape??) lalala~

Sesapa yg ada byk pengetahuan 2, jika ada masa terluang, meh la kongsi ngn aku. Xbaek tau ilmu d simpan. Nanti basi gitu je. hoho. Aku berjaga sebab nk edit ni je. Kalo mama aku tau, tobat kena tarik bulu mata! ahahahh. Udah2. Aku nk tido. Meow2 ingat pesan Tuan korg ni. Kalo xbersyukur gak, aku lempaq ampa tepi jln. Biaq anjin p ligan. hahahh. Padan muka!

Ok, Selamat ber Hari Ahad suma nya. Tido lok~ zZzZ


7 comments:

starzieti said...

kucing itam..
backround pon itam..
mmg minat itam eyh ?

miwwa J said...

alaaa comel =))

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

hoho. minat! baju suma kaler itam :)
Tengs!

AishaDIYanything said...

hehehe.... jgn la lempaq meow... kesian kat depa.....

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

ahahh. xsampai hati pon nk p lempaq :P

ice♥ice said...

jika tom memahami jerry? imposibel..hehehhe :P

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA xlah! posibel! :D