Jul 15, 2010

HYE SUME..


SALAM..

Halo2. Cehh. mcm la lama xjumpa. Saje nk meng hye kan diri.

Esok xde klas. Best x? Haa. Best lah! hoho. Ingat nk kemas bilik la..lalala~

Sejak masok hari tu, terus sesuka hati menyepahkan bilik dgn gigih. Dapat rumate pon same spesis, susah la.

Baju xkuakan dari beg lg. Bese la, xsabo nk balek raya. hohoho. Memang sgt berhabuk dan bersawang!

Ilek lu, bawu seminggu. Nanti lama2 ia akan ter kemas dgn sendiri nya. ahahhah. Cuma setat minggu depan aku akan mem bz kan diri.. Sebab nk membuli budak2 baru fakulti aku. muahahahah.

Minggu Mesra Fakulti akan d jalankan pada 2-7 Ogos. Sape nk dtg tgk, dtg la. Tiap2 mlm ada dlm tempoh tarikh tersebot..

Banyak dah perancangan yg d buat.. Aku selaku penolong yg setia kpd pengarah projek sgt suka benda2 seperti itu. hohoho. Tapi aku sebenarnya xtahu lg tugas aku.. Yang aku tau, nk bg diorang penat. wahahhaha.

Tapi bagus la budak2 laki bawu masok ni. Hormat kitorang sebagai senior mereka yg kacak. hohoho. Asal jumpa aje, senyum, tegor. Kekadang naek musykil aku. Kot la diorang senyum dgn niat laen... erk..

Borink nya! xtahu dah nk buat ape kt cni.. Nk balek umah la! Makan free, perbelanjaan d tanggung. muahaha. Tapi 2la. Sampai bila nk mcm 2 kan. Kita kena berdikari! Cehhh. 

Ok, da cukup merepek hari ni. Bawu bgn tido sebenonye! kahkah. Dah2, jgn layan sgt pe yg aku ckp. Tadi mimpi aku jadi org kaya! waah, hepinya hidop. Nak sambong mimpi balek. Jangan kaco ye! dadada~

seblah 2 la rumate aku =P


3 comments:

Umie Nadhirah said...

Senior yang jahat..
Pada budak2 junior,sila jangan tgor dia lepas ni..HAHAHA^^



eh? jom baca en3 Umie pulak????

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. Baek la! neyda jht :P

meo188 said...

wuhuhuhuhu...

fur ball gambar tue comel :D