Jul 11, 2010

PENGAKUAN XMALU : NI AWEK AKU..


AHAHAHA. Xboley tito oow. Xboley tgk WC kt sini. Hati aku amat sedih T.T.. Tapi Final esok musti tengok! hoho. Hanya menunggu d LiveScore utk mengetahui final result tmpat ke 3 n 4..

URUGUAY 2 - GERMANY 3

Tahniah la kepada Germany ye sebab masih mampu menyelamatkan maruah yg sudah tercalar sedikit. Esok aku nk sokong SPAIN plak. Sape bersama saya?? hoho. BELANDA pon hebat. Entahlah. Sama2 kita tgk esok ek.. Haa. Lupa. Tujuan aku taip entry ni sebab aku nk bagitahu yg aku da tejumpa balek awek2 lama aku. Baru tadi pas gayut ngn diorang. muahaha. Xmalu sunggoh. Sampah lu! Er.. Korang nk tahu x sape awek2 aku 2? Haa. Kenangan sewaktu bersama masih segar d ingatan. Haisehh! Ptuiih! hohoh. Oke2.. Meh aku story kt korang ek.. Mulakan!
.
.
.
.
.

Ni yang No. 1..


Stage name: Sun Ye (선예)
Full name: Min Seon Yeh (민선예)
Nickname: Leader, Min Jookie, SsoNye
Birthdate: August 12th, 1989
School: Korea Art High School, Dongguk University (acting)

Dia ni aku kenal tym sama2 blaja kt sekolah dulu. Mula2 tu sesaja je ushar2 kan. Aku kasik la surat, pakai org tgh. hoho. Sekali dapat daa. Tapi jodoh xlama. 2 bulan aje. Sbb dia pindah g sekolah laen. Aku sedih.. Tapi tadi dia antar mesej. Aku happy.. =P

Ni yg No. 2..


Stage name: So Hee (소희)
Full name: Ahn So Hee (안소희)
Nickname: Mandu (Dumpling)
Birthdate: June 27th, 1992
School: Chang Dam Middle School, Changmun Girls’ High School

Dia ni plak aku knal tym g interview keje. Aku nk keje ape ntah tym 2. Da lupa. Hahaha. Pes tym jmpa tros ajak g dinner. Dia yg ajak. Tapi aku tolak. Lepas tu dia majok, smpai skang xleh nk pujok. Dekat 2 tahun dh..

Ni yg No. 3..


Stage name: Ye Eun (예은)
Full name: Park Yeh Eun (박예은)
Nickname: Park Oppa
Birthdate: May 26th, 1989
School: Jung Bal High School, Kyunghee University (post-modern music)

Alala. Cute la tuu. Haa. Yg ni kawan sepupu belah P.cik angkat aku, sedara kpd M.ngah aku punya Tok tiri. hehe. Aku baru knal tym g bercuti kt Africa 3,4 bulan lepas. Tym 2 tayar beskal dia pancit, aku la tolong pam kan. D situ la bermulanya perkenalan kami. Cehhh.

Ni yg No. 4..


Stage name: Sun Mi (선미)
Full name: Seon Mi (선미)
Nickname: 4-Dimensional, SunMa
Birthdate: May 2nd, 1992
School: Chung Dam Middle School, Chung Dam High School

Aku terpegun bila adik pompuan aku kenalkan aku ngn dia ni. Dia satu skola ngn adik aku. Salu gk la singgah pas sekolah, main ps2 ngn adik aku. hoho. Dia yg paling lama tepon tadi =P

Ni yg last, No. 5..


Stage Name: Yoo Bin (유빈)
Name: Kim Yoo Bin (김유빈)
Nickname: BoNoBoNo (Korean cartoon)
Birthdate: October 4th, 1988
School: Myongji University (movie musical)

Emm.. Susah aku nk cite. Tym aku berada jaoh daripada 4 org d atas, tiba2 yg ni muncul.. Xkan aku nk wat donno je kt dia. Cian la dia kan. Lebih kuota suda. hohoho. Eh tuan2, jgn kasik tahu diorang plak eh! Tengs.. =)
.
.
.
.

Hihihi. Korang pecaye x? Haa. Itula kesah perchentaan yg ntah bila boley jadik. Jgn la sedeh ngn cite aku ni. muohohoho. Memang la kan, sape xsedey kalo terpisah an. Moral nya Hargailah ape yg ada d depan kita. Jgn cuba menggapai taik bintang sedangkan bintang pon xtercapai. Ntah pe kaitan ngn entry merepek nih. Kesah ape aku. haha. Ok? Jom2! Titooo tym! lalala~ zZzZzZ





5 comments:

Umie Nadhirah said...

amboi ..
awek korea nampak..HAHA!
BTW, Cayalah German ^__^

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. cite lama suma tu :D spain ke belanda??

Umie Nadhirah said...

XD

Hamzah Ian said...

mati2 aku ingt awek betol. fantasi rupenye.. hahaha

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. untung la kalo betol hamzah oi!