Jul 7, 2010

CHAPALRELA.


AHAHA. Lawak2! Aku pasti sudah ramai yg penah tgk cita ni. Teros dari channel Warna atau dlm Youtube! 

Aku sebena nya bawu je tgk cita ni. Bese la. Always lambat! Tapi xpe la. Suka ati aku la kan. hoho

Cerita ini d bintangi oleh Zizan, Johan, Pak Tam, Aziz Satar, Zaibo, dan ramai lagi. Kalau utk pompuan, cerita Cinderella tuh kan. Tapi yg ni, laki yg jadi mangsa buli oleh mak dan adik tirinya. Korang tgk ke belom?? hoho. 

Kalo yg belom tgk 2, ada masa terluang yg korg xtahu nk buat ape, korang boleh setat tgk dari cni


Dia ada sebanyak 12 Episod dan setiap episod mengandungi 5 @ 4 part. So, sila la tgk kalo belom ye. hoho. Sangat lucu. Sepanjang aku tgk, aku xberenti gelak sampai sekarang. hahaha. Siap guling2, tepok2 dinding, lompat2 atas lemari. Johan byk meniru gaya Dr. Fadzilah Kamsah, Eric Deco, Chef wan. Memang sebijik! muohohoho. Sekadar nk berkongsi kegembiraan sebelom aku balek sana. isk3. Sob2... Aku dh tgk dua kali. Xkan boring. Percayalah! cehh, pomote lak. Aku tahu aku lambat, tapi xpe. Yang dh tgk pon, tgk la lagi! hihi.





Haa. Tudia. Kalo nk tahu lebih lanjut, tgk la ye.. Memang drama yg penoh gelak tawa!

Jom gelak ramai2! muahaha.



1 comment:

Umie Nadhirah said...

Oh cerita ni..best klo Zizan ade b'lakon ^__^