Jul 28, 2010

BELENGGU IRAMA..

Hari-hari bagaikan berlari..

Tiada sesaat berhenti..

Aku yang masih berdiri..

Tiada arah yang pasti..


Apakah aku sudah mati..

Dalam dunia ini..

Biarpun masih berdiri..

Tiada siapa peduli..


Aku terikat tanpa tali..

Aku berdiri tanpa bumi..

Aku berkata tanpa suara..

Aku menangis tanpa airmata..


Apakah aku sudah mati..

Dalam dunia ini..

Biarpun masih berdiri..

Tiada siapa peduli..


Perintahmu adalah belenggu..

Menggenggamku dengan kuasamu..

Membuat aku menjadi layu..

Dalam suasana yang masih baru..


Bilakah akan berhenti bicara..

Untuk melihat apa yang melanda..

Angkaramu kepada irama..

Yang telah beku..

Selama kau berkuasa..


P/S : Ini bukanlah belog lirik lagu. Akibat ketandusan idea, kebizian melampau dan MALAS nk menghapdet, Hamek kau! hoho. Harap bersabar ye. Mood belom dtg.. Pe pon layan lagu ni tau. Akan ber BW jap mlm ni. Cikidout!

No comments: