Jul 8, 2010

MAAF, AKU HARUS PERGI..


Mahap ye semua peminat meow2 dan peminat aku. hoho. (Sambil melambai2 tangan) 

Internet kt umah buat hal! Semalam xdpt nak online langsung. Aku sangat2 sedih T.T ..

Ni pon aku xtau la. Kejap lagi kalo dia rasa xnak bg aku online, sesuka hati dia la xleh nak connect. Lampu internet xmenyala langsung! Asek2 local connection je.

Tapi xpe la. Di kesempatan yg ada ni aku ingin memohon maaf andai ada tersilap kata, tersalah bicara, terhantuk kat mana2, kerana aku ni hanyalah seorang hambaNya yg xpunya apa..

Kepada korang yg masih bercuti, Selamat menghabiskan sisa2 cuti yg masih tinggal. Buatlah benda berfaedah seperti menulis belog ni ha. Banyak faedahnya anak2. hoho.

Tidak lupa, jutaan Terima Kasih aku dan meow2 ucapkan kepada semua pengunjung setia dan bakal pengunjung belog aku yg xde hape2 nih! Aku xsempat nk membalas kunjungan korang semua kerana waktu yg semakin terhad. Tetapi, jgn risau. Aku pasti membalas kunjungan korang bila aku punya waktu. Kalau korang xrajin nak kelik or baca apa2 pon, cukuplah sekadar menyinggah d cni. Itu pon dah cukup bagi aku. Haisehhlamak! hihi.

InshaAllah, jika ada kesempatan, sesampainya aku d Kota Samarahan nanti, aku akan bgtahu korang. Jangan riso, aku xkan lupakan kamoo semua yg dh byk menyokong aku sepanjang aku berada d dunia ini. hohoho.

Jika xada aral melintang, jam 6.30 p.m, waktu Malaysia, aku akan berlepas dan meninggalkan semenanjung. wahahahh. Macam la nk g obesi. Cuma tlg doakan perjalanan aku selamat pergi dan selamat sampai d sna ye.. Korang teroskan menyinggah tau. Walaupon aku xada, Meow2 tetap ada utk melayan korang. Dan yg paling pnting, jgn lupa bg mkn meow2 ye. Aku nk tgk diorang gemok. hoho.

Terima Kasih semua (^.^)

Semoga semua sehat2 dan ceria selalu.

Salam sayang buat semua. Muahx!! Muahahaha. Muntah cepat!

Ok, tata titi tutu. Dada didi dudu. Lala lili lulu. Papa pipi pupu. 

  

8 comments:

Rozana Razali said...

jgn rindu aku ea??

Rozana Razali said...

jgn rindu aku ea??

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

xnak! :P

Rozana Razali said...

nak la tu.. =P

zaza said...

hahaha...
entry mcm dh xnk blogging je lps ni...
eleh, tgk la, esok lusa mesti ade entry baru gk kan... hahaha

nuyuEna said...

good luck aku tom.bukan jerry...
belajar rajin2 meyh..:)

pu3mas89 said...

awak dah kat srwk dah ke???

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

iye.. da sampai :)