Jul 1, 2010

SAKIT PEROT!



Sudah semestinya aku selalu sakit perot! Sebab apa? Haa. Aku kalo makan xde pedas, susah nak kenyang. hoho. Bukan xmakan, cuma rasa xpuas bila mkn. Bila dah terlalu byk sgt pedas, aku pon selalu la berulang alik ke jamban. Jamban memanglah tempat yg kotor kan. Katak atas ni pon tahu. Tapi sebenarnya, bila kita dok termenung dalam jamban 2, ape yg kita suma pikiaq?? Adakah membuang masa bgitu saja?

Aku pon membuat sedikit research dan telah memilih 10 yg terbaek utk post kali ini! Berikut adalah 10 benda yg org sentiasa fikirkan dan buat bila berada dlm jamban. hohoho. Ish, jgn salah phm. Aku xskodeng sesape ek! Ni berdasarkan pengalaman dan cerita kgkawan. muahaha. 
(pada yg rasa geli, euw, urgh, auuw, xyah la baca ye).

1. Bila la nk abes ni. Sambil bersiul-siul anak.

2. Susahnya nk keluar! Sambil menekan2 perot.

3. Senyum2 simpul. Sambil mesej ngn kekasih hati! (budak2 zaman skang)

4. Tersengih kegirangan dan kenyamanan. Sambil main2 air.

5. Plup. Kedebush! Sambil buat2 nyanyi agar org x dengar bunyi 'itu' jatuh.

6. Menjerit kepuasan Sambil 'push' sekuat yg mungkin.

7. Bercakap dlm tepon. Sambil marah2! (gadoh ngn awek)

8. Hisap rokok! Sambil buat asap bentuk O yg cantik. Sama dgn bentuk 'itu'.

9. Pikirkan masa depan. Sambil merenung masa lalu. Haiseh!

10. Buat entry pasal sakit perot! Sambil on9. muohoho. (bukan aku)

Haaa! Adakah kamoo semua tergolong dlm golongan ini?? huehue. Sebenarnya sakit perot yg kerap dan berulang-ulang adalah merbahaya kpd kesihatan. Sebagai langkah berjaga-jaga, adalah lebih baik kiranya tuan2 dan puan2 memeriksa kesihatan d klinik berhampiran. Sekian sahaja entry mengarot pd petang yg indah dan nyaman ini. Senyaman salju d kota London. Cewaah. Quote hari ini :

Kadangkala kita perlu merasai sakitnya perot agar kita tahu nikmat dan bergunanya jamban =)


9 comments:

Fakhrur Razi said...

hahaha no 3 bahaya XD
silap aribulan masuk dlm jmban tuh hp XD
ak xske kalo skit perut time exam
pergh seksa pk cmner nk kua dri dewan peksa.. xD

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHA. sama lah! memang xleh jawab exm la! :D

Wawa Takizawa said...

hehe comey jer katak hijau tu hehe

Aku Tom.Bukan Jerry. said...
This comment has been removed by the author.
Nurainie Haziqah said...

jijik la post kau yang ni gila. haha

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

HAHAHA. ko yg no. bape??

ciknabil-a said...

haha btl tue...
;P
nie pun bru pas ilg skt perut.
ngee..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haa! bes x? nyaman kan? hoho

Cik Bucken said...

becakap2 dgn org kt luar jamban..cth, klu ade foncall utk aku. aku akn kate kt org kt luar jamban tu, "boleh saba kejap tak?aku ade hal ini" ~XD