Jul 3, 2010

CEPAT CEPAT!


Selamat hari sabtu semua. Hari ni adalah hari yg cepat bagi aku. Aku nk korang suma sama2 cepat mcm aku jugak. Anda perlu baca entry ini secepat yg boleh tanpa ada kesalahan sebutan dan menyesuaikan nada dgn keadaan ayat. Ini bukanlah pertandingan, tetapi hanya utk membuang masa! kahkahhoho. Sesapa nk join silakan. Ada hadiah tau...

Pagi2dahbangunwalauponsmlmtidolewatpastgkkekalahantragikghanamemangkesianlaakutgkg

hanasmlmadaygnanges2kantapitulantakdioranglatapipagi2lagimamaakudhdatangkejutsohhant

ardiagumahkenduripunyalabengangakutym2rasanakguling2ataslantaijemuahahahatapixpelada

hmamaakumintaktlgkanakudgngagahnyabgndgnxmndinyaakuponmnyetatmotodanmemboncen

gmamaakusepertimemboncenganakdaraoranghohomamaakumudalagitauuhhuhramaigaklapem

inatdiatapiabahakuygdapatberuntungladiahohook2sudahselepasmemboncengmamaakuakupon

teroslakepekaningatnakcarinasiklemaktapixadajadiakuponingatnkbeliroticanaiplaktapidahabe

sapepunyamalangdaaakubalekdgnpenohkuciwabertambahmalangbagiakuakuxlehnaksambungti

dodahxtahukenapajadiakumembukalaptopdgnharapanadalamesej2ygditinggalkandlmchatbox

drpdawekmana2kemuahahahatgk2adawowramaiplaktuhterujalasekejaphohohoaishgatalnyet

uanmeownihpas2akuponterasanaktulisentrymcmnikalinihohohoapesalkorangbacaxpahamlaaku

nisuka2jeakuwattapixpelahuntukmenghargaikorgygbacadgnpenuhtekundankhusyu'nisiapadayg

salinataskertaslagi2hahahahaakuakanmemberihadiahlaktkorangberupamenatangpetmayaygxy

ahbgmkndanxkanberakuntukkorgbelamcmygakuadanihaaasukaxsukaxmuohohoho!

Haa! sudah baca?? Hadiah ada d nyatakan dlm karangan yg orang xpenah belaja BM buat atas tu. hohoho. Cari la kalo nak. Kalo malas, xpayah! Tapi kalo rasa nak hadiah, beh bek korang cari.. kehkeh. Aku nk tido jap. Selamat membaca dgn penoh kesabaran ye! hoho. Haa, pada yg ada migrain, xpayah la baca. Kang korang masuk sepital lak sebab karangan aku nih. muahaha.
 pehal kucing ni? abaikan2.hoho :D

4 comments:

ruzzEzanie said...

bace sebaris pun rasa cam migrain nk datang balik..erkkkkkkkk...

kay-N said...

hahaha..tuhlaa..cm nk buta je mata bce tu..wooo..kucem bersenam!! comei2..

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. amalkan gaya hidop sehat ye anak2! :D

YamMy said...

dengan tekun saya membacanya.. hihi..
dan saya mahu menatang pet maya yang tak yah di bg makan dan tak kan berak itu.. muehehe.