Jul 11, 2010

SELIPAR JAMBAN KU..


HALLO2 suma2 orang. hoho. Punya la sedap tido hari ni smpai xsedar hape. Hujan plak 2 an, pergh. Meleleh je atas katil. Aku kua jap semalam dgn harapan untuk mencari selipar jamban yg baru. Xkan nk pakai Capal g mengeluarkan air besar kan. hoho. Dengan tanpa segan silunya, aku d sini, berminat untuk mengenalkan korang suma dgn selipar jamban baru ku. Sangat feminin, sangat ladies dan sangat AUWWW!

Tetapi ingin aku ingatkan! Penting ni ye! muahaha. Aku bukan lah spesis 'itu' seperti yg kamoo semua sedang pikirkan! Bukan2 sama sekali! Aku cuma ingin mencari kelainan kali ini, d mana, selipar2 jambanku yg lalu telah lesap d bedal dek orang. Oleh kerana aku dok kat Kolej Laki kan, so, sape yg tibai selipar aku pasni, dgn mudahnuya aku tahu! hohohh. Bangangnya Bangganya aku! Nak tgk x selipar aku 2?? Ni ha.
.
.
.
.
.
.
.
TARAAAA!


Cantik x?? kahkahkah. Murah je aku beli. Kalo mahal, buang tebiat la aku nk bli selipar ni. Bukan ape, ia mudah d pakai, selesa, menarik dan fleksibel. hihi. Haa cuba cari menatang tersembunyi. Nampak x?? hoho. Jap2!! Opkos la g kelas aku xpakai selipar ni weh! Agak2 la nk tarik pehatian pon kan. Aku masih ok dan sehat. muahahahh. Korang nk x selipar ni? G la kedai cepat beli. Kita pkai g jamban ramai2. hohoho.

Mahap ye kalo sesapa yg ada jenis ni gak tapi pakai g jenjalan. As long korang d tulis pompuan dlm IC, itu tidak la menjadi hal kalo nk pkai g mana pon. Tapi kalo laki yg pkai, boleh memusykilkan fikiran sesetengah pihak. hoho. Xsalah kalo nk pkai kan. Pakai ajo jang oii!

Ok, itulah cerita selipar jamban baru aku. Korang ada?? Xde der.. Hahahah! Aku sayang selipar baru aku. Mari kita sayang selipar kita ramai2. Sebelom menutup entry ni, Tuan Meow2 nk mencapub sket. Xbyk pon lah! Boleh ye. hoho..
.
.
.
.
.
.
.
.
TARAAA jugak!

Sape nk muntah cepat muntah! muahaha! Sipot vavi tetap ada =))




5 comments:

Rozana Razali said...

makin nsem la u, nmpak tggi.. =P

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

hoho. lalala~

Mah@mahu said...

nasib selipa jamban tak jenama adidas wakakkaka..

cik shabah said...

hadoila...sengal la u..=)

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

sape sengal? hoho :D