Jul 4, 2010

IA MAKIN HAMPIR..


Aku kecewa. Aku derita. Aku sengsara. Aku d aniaya. Aku d noda. Ouh tidak!

MARADONA! Kenapa kau buat aku mcm ni? T.T .. Jgn slh paham lak. hoho.

Sangat2 memalukan apabila ARGENTINA d belasah dgn kool nya oleh GERMANY..

Itulah adat permainan. Ramai yg berkata 'Sumpahan' telah berlaku kpd pasukan2 pilihan pada tahun ni d Afrika.

Hoho. Itu cuma andaian mereka sahaja berdasarkan apa yg telah berlaku. Lupakan pasal ARGENTINA.

Jap lagi kita akan tgk Paraguay ngn Spain plak. Sesapa yg lom tido, jgn la gatal nak tido plak. hoho.

Sebenarnya aku nk bagitahu la kt korang yg nak tau. Yang tanak tahu 2, ai lantak lah! kofkof. Sudah hampir dua  bulan aku dok kt umah. Memang dah 2 bulan pon. Aku stat cuti hari tu 5/5 sampai la skarang sudah 4/7 kan. Begitu pantas masa berlalu tanpa menunggu walau sedetik. Kita yg masih terlena pasti akan terus hanyut d buai khayalan mimpi jika kita tidak cuba untuk bgn, tegak berdiri untuk merealisasikan impian yg satu, yg jitu, tunjuk ajar ku sifu! hohoho. Mlm nanti xada bola, so boleh la korang tgk Mentor Finale ye. Aku bukan tgk sgt benda2 gitu. huehue. 

Berbalik tujuan asal, aku akn pulang semula ke Kota Samarahan pada 8/7 yakni hari Khamis yg akan dtg. Tinggal lagi 4 hari je utk aku bersama dgn teman2 semua, berjalan2 d alam maya bersama, bergelak ketawa, merintih hiba, bergurau senda, mengadu domba. Ehem. Bukanlah d sana aku xdpt nk bersama korang, tetapi waktu aku semakin padat. Kini sudah memasuki Semester ke-3 dan aku tidak mahu mengulangi kesilapan yg lalu d mana hanya memenuhi masa terluang dgn bersuka ria bersama teman2.. D samping itu, aku juga terlibat dlm minggu mesra fakulti aku nanti. So, banyaklah kerja yg menanti aku d sana. Mungkin aku akan jarang singgah dah ke belog korang, jarang menghapdate belog aku, jarang menambah teman baru, jarang bertukar link dgn kamoo. Tetapi, jangan lah anda semua khuatir. Ketika ada masa, inshaAllah, aku akan terus bersama dan update status dgn korang. hoho. Aku dah buang FB ku kerana aku khuatir ia akan menjadi medium utk aku mengetahui keaiban org lain dan mengutuk mencaci sesama sendiri. Haiseh! Ada la masalah personal yg membuat aku menghindarkan diri drpd FB.. Aku lebih sayang kan belog aku ni daripada FB. Walaupon tidak secantik FB, tidak seramai FB, tidak sesosial FB, tidak semenggah FB, tidak se kaya FB, namun aku bahagia kerana d kurniakan dgn teman yg paling rapat dgn aku, meow2 d atas 2. Diorang ber-3 lah yg menjadi tmpat aku mengadu segala masalah. Diorang jugalah membuat aku berfikir bahawa aku ni hanyalah hambaNya yg xpunya apa.. Dan tidak lupa kepada kawan2 yang byk menyokong aku sepanjang aku berkarya. Cellamak! hoho. Ini serius. Aku@Saya@Kamek@Azrif amat menyayangi kamoo semua, saudara seislam, sebangsa, sekaum, seMalaysia nya. Terima kasih banyak2.. 

Hanya taipan memenuhi masa sebelom menonton bola. Jom tgk bola! Eh, jgn la sedih2. Aku xbalek lagi. Hari Khamis bawu balek. hoho..


Kamek mok nait belon, balit UNIMAS =)

2 comments:

maisarahzakariah said...

menang kalah normal la tu kan...hihi.(walaupon dlm hati keciwa giler argentina dh kena blk kg)

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

haha. tahwu takpe! :P