Jul 14, 2010

X BO LEH TI DO LAH


World cup da abeh. Aku sedih.. Kenapa diorang xwat kat Malaysia je, xla mengganggu masa tido aku!

Aku sengsara.. Aku derita.. Aku tertawa dlm hiba..

Mereka ketawa.. Mereka bersuka ria.. Mereka menangis kerana gembira..

Aku menjadi mangsa keadaan.. Kita menjadi tidak keruan.. Pihak mana yg harus kita salahkan..

Sebelum melihat kesalahan org lain, nilai kebaikan diri dahulu..

Sebelum menuding jari ke pihak lain, cerminlah diri wahai sahabatku..

Sebelum menegur org yg jahat, perbaiki lah sifat2 d dlm dirimu..

eerrr..
Ape aku merepek ni!! hoho. Aku cuma xboleh nk tido mengikut waktu yg normal sekarang.. Demam bola masih bertapak dlm diriku.. Sesungguhnya aku sangat lemah.. 

Aku dah cuba. Pusing kiri, golek kanan, mendepa langit, menujah bumi, mengira kambing, mencari kucing.. Tetapi mataku masih kekal buntang dan terbeliak.. Aduuhh!

Lastly, Laptop jugak yg aku bukak.. Mencari kenalan, menambah pengetahuan, melihat keadaan, mengenang kejadian, mencuit perasaan dan pergi ke jamban. hoho. Perlu ke..

Ok, apabila kita xley nk tido, kita amek la gmbor supaya hidop kekal bahgia ke anak cucu. hoho. Pehal la suka plak ltak gmbor. Entah lah.. Hanya meow2 yg tahu.. Ok jom tido pas tgk gmbor ni ye!

Berjaga2 lah! siapa yg belom tido. Tuan meow2 akan menghantui anda! =D

Dadadada ~ will b bz in the next few days! 


8 comments:

nIsYa said...

gi jamban pun tersenarai juga?

ahahahaaaa

Ajelip™ said...

ouh. itu mesti! hohoh

Rozana Razali said...

pernah xu guna pic twin u? konon2 tu u??

Ajelip™ said...

xpernah langsung! sebab dia tembam! hoho

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

hehe..xleh tido amik gambo eh..style gak tu..hee

baincardin said...

Salam. Jom kita menghayatinya bersama! ^_^

Cik Bucken said...

kejadahhh plak ambik gambar leh bahagie ke anak cucu??haha

Ajelip™ said...

HAHAHA. betol la kan! :D