Jun 24, 2010

AH-HA IS BACK!

Ahhahaha. Korang tau x Ah-ha dh disiarkan balek?? Haa. Xtahu la 2.. Meh cni aku nk kasi korang tau. Rancangan itu kini disiarkan kembali atas permintaan ramai. Channel bape? hoho. Xde pakai channel2 der. Ape cer. Makan kasot gua dulu la. ahaha. Hanya di CERITERA-SEHELAI-KERTAS sahaja. hohoho. Bukan ape. Tengah aku tido golek2 petang tadi, aku teringat zaman sekolahku d Kajang. Dah ingat Kajang, aku pon ter teringat Bukit Beruntong. hoho. Bez betol zaman persekolahan. Sambil menggeleng2 kepala dan minum air suam, aku pon terus mengadap en.Laptop utk mengimbas kembali rancangan AH-HA itu.. Nak tgk balek x? tgk la ni ha. Jom gelak beramai2. Seblom 2, sama2 sedekahkan Al-Fatihah utk arwah Din Beramboi. Moga rohnya d cucuri rahmat. Amin~












Ahahah. Banyak lagi ye yg lawak. Benda cmni kalo tgk berpuluh kali pon xkan boring ye dop? Haa.. D samping tu, arwah Din Beramboi memang mempunyai aura nya tersendiri. Sama2 lah doakan semoga roh nya mendapat rahmat. Amin~ Ha! jangan lupa tgk Germany jap g yaaw! Jgn tido lagi.. hoho


2 comments:

Cik Bucken said...

same bes mcm tengok spontan yang ade arwah. ^_^

Aku Tom.Bukan Jerry. said...

yup! betol 2! hoho